Avatar billede tototo Nybegynder
27. april 2002 - 15:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

filtype kan ikke afspilles

Jeg har downloadet lovlige gratis mp3 filer fra en side ,men de hedder *.cla og kan ikke spilles i winamp.filstørrelsen er rigtig.Kan en klog sjæl sige mig hvordan leg løser det problem.Jeg har prøvet at omdøbe til div. muligheder og prøvet andre afspillere uden resultat.Andre må have samme vanskelighed så jeg håber på et godt tip.
Venligst
tototo
Avatar billede cool-wil Nybegynder
27. april 2002 - 15:56 #1
måske har jeg en ide:
Prøv at omdøb den til .zip først, unzip den så, og så evt, lave den om til .mp3 hvis den ikke allerede er det når du har unzippet...

prøv det..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 15:58 #2
hmm.. hvilken side er det?
Avatar billede tototo Nybegynder
27. april 2002 - 16:08 #3
Det hjalp ikke at zippe og unzippe ,ikonet æadre sig til mp3 ved omdøbning men playeren siger at den ikke understøtter filformatet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 16:09 #4
hvor har du hentet den fra? så kan jeg prøve ;o)
Avatar billede tototo Nybegynder
27. april 2002 - 16:20 #5
Alle sider med lovlig gratis mulighed for at downloade har filer af omtalte slags så du kan selv vælge en side.filen er med celine dion og hedder "At Last" ca.6Mb
Hvilken speciel side det var blandt mange er uklart.:-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 17:03 #6
Celine Dion har da ikke lavet noget gratis til downloading.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2002 - 22:37 #7
tototo> At last er at finde på hendes nyeste cd - sidder og lytter til den nu. Og DEN tror jeg IKKE man kan downloade gratis...

Du er hermed anmeldt.
Avatar billede tototo Nybegynder
28. april 2002 - 10:26 #8
svar til john stigers
Jeg har også originalen som jeg sidder og lytter til.Købt og betalt.
Men det forhindre mig jo ikke i interessere mig for emnet.
Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2002 - 12:34 #9
tototo> At du har originalen betyder ikke at du må downloade fra nettet :)
Avatar billede tototo Nybegynder
28. april 2002 - 13:07 #10
Det interesserer mig mere hvordan de tekniske forhold er forbundet i denne sammenhæng,nogle gange må man gå bagom systemerne for at få viden ellers var der aldrig sket en teknologisk udvikling.Selvfølgelig vil jeg ikke udføre ulovligheder,men ens nysgerrighed efter forståelse hvordan teknikkerne virker gør at man engang imellem må være lidt grænse overskridende.Din personlige mening respekterer jeg,men dette forsøg var min eneste mulighed for at udveksle erfaringer med nogen med en posetiv forståelse og ikke for at provokere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2002 - 13:12 #11
tototo> ok - hvor er de så hentet fra? Du skriver jo at du har downloadet sangen gratis og lovligt...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2002 - 13:13 #12
Dermed kan du også sagtens smide link til siden her.
Avatar billede tototo Nybegynder
28. april 2002 - 13:25 #13
Hvis jeg gjorde det ville sætte treide mand i knibe og jeg har efter at hørt om emnet kun været nysgerrig og spekuleret på hvordan ! Det handler ikke kun om dette filformat det kunne lige så godt være alt muligt andet.Men jeg hænger ikke andre ud offentligt fordi de besøger sider som jeg selv ikke har tid til at beskæftige mig med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2002 - 13:26 #14
?????

Hvad?

Du har SELV hentet den fil, så smid bare linket. Der er ikke tale om at du hænger en 3. mand ud...????
Avatar billede prodic Mester
28. april 2002 - 13:27 #15
en .cla-fil er da normalt en Class-fil - og indeholder normalt ikke musik
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2002 - 13:28 #16
Eller rettere: BEVIS at du har hentet en lovlig og gratis fil på nettet (det kan man ikke komme i klemmee for) - og jeg vil IKKE anbefale til de andre coadmins at du bliver deaktiveret. Nægter du stadig, så må din fortsatte eksistens på eksperten tages op til revision.
Avatar billede tototo Nybegynder
28. april 2002 - 13:33 #17
Jeg har ikke selv personligt hentet noget somhelst,men jeg har i formuleringen godt nok anvendt denne talemåde da det var den enkleste.Jeg skal ikke bevise noget somhelst og har helt ren samvittighed og medfører det at jeg bliver udelukket fra det gode selskab så beklager jeg naturligvis dette.