Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 22:15 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

ICQ

Har lige instaleret den nye icq, og hvad ser jeg, en bjælke i min startmenu bund linie med en blomst og mit Icq uin nr

how am i gonne remove it

Den var da både dum, grim og har meget langt hjem

60 gode danske point

MC
Avatar billede zwirph Nybegynder
26. april 2002 - 22:16 #1
forklar lid nærmere..
Avatar billede zwirph Nybegynder
26. april 2002 - 22:16 #2
lidt
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 22:17 #3
hvad fanden heder den bundmenu i windows egentlig, i ved når i har et program åben ligger det sig som en bjælke i bunden af skærmen så hvos det er minimeret kan man åbne det på den bjælke

der har den nye icq lagt sig, og det er extremt grimt

MC
Avatar billede kapla Nybegynder
26. april 2002 - 22:19 #4
Proceslinjen hedder den :) se http://www.eksperten.dk/spm/194436
Avatar billede the_email Nybegynder
26. april 2002 - 22:19 #5
Det gør den nye version af ICQ bare, men de gamle virker vidst fint, så du kan da bare bruge en af dem.

TheEmail
Avatar billede snowball Novice
26. april 2002 - 22:24 #6
Den nyeste ver (build 3727) har ikke den bjælke nede i taskbaren, så hent og installer den. Kan hentes på www.icq.com/download

En anden mulighed er at installere ICQplus fra www.icqplus.org ! Så kan du også ændre udseendet på din ICQ ;)

Snowball
Avatar billede repsac Nybegynder
26. april 2002 - 22:24 #7
taskbar... hvorfor installere ICQ når man med Trillian kan få både ICQ, AOL, IRC, MSN, AIM og Yahoo messenger?
www.trillian.cc ;o)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 22:25 #8
Kommentar fra prodic
23/04-2002 14:37:36    Det kan lige nævnes, at den nye version af ICQ 2002a #3727 ikke får programmet til at fremtræde i Taskbaren. Så nu kan det lade sig gøre uden brug af ICQ+

og det virker

kapla svare du også lige da du pastede linket så skal du også have noget

MC
Avatar billede kapla Nybegynder
26. april 2002 - 22:26 #9
Done
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 22:29 #10
håber alle er tilfredse

MC

PS Fyyy Mirablich skam jer, hvad er det for noget, at ødelægge det pæne design i windows *Stikker en finger i halsen* *GG*