Avatar billede skwat Praktikant
24. april 2002 - 21:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 ting

Hej Admin
Har i nogensinde overvejet at lave en funktion der gør at man kan oprette tværkatagoriske(findes dette ord?) spørgsmål, der er i mange tilfælde hvor man kan vælge mellem flere katagorier bla. PHP + MySQL, Webserver + NT40.
Derudover ville det være fedt hvis i flytter nogle af katagorierne ind under hinanden eks. win98, win2k, winNT og winXP ind under Windows, og så lave underkatagorier (ala. TeX under tekstbehandling.)
./Skwat
Avatar billede sthen Nybegynder
25. april 2002 - 02:15 #1
For mig at se findes den funktion du efterlyser på nuværende tidspunkt.

Du behøver jo ikke at vælge kategori PHP eller MySQL - i stedet kan du jo bare vælge "fælleskategorien" programmering.

Denne løsning vil vist kunne dække de fleste af ovenstående situationer.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. april 2002 - 09:04 #2
Der bliver implementeret ny kategoristruktur om 14 dage, når Admin er tilbage efter ferie. Her vil kategorier i væsentlig højere grad end i dag, være grupperet.

"Tværkategoriske spørgsmål" er egentlig en god ide. Selvom det muligvis er en lidt for radikal strukturel ændring på Eksperten.
Avatar billede skwat Praktikant
25. april 2002 - 11:47 #3
wellmin stemme er blevet hørt - men der er ikke nogen der har svaret på spørgsmållet om ordet findes :-)
Avatar billede fcs Novice
26. april 2002 - 12:44 #4
Skwat>> Ordet findes - jeg har selv set det i et spørgsmål på www.eksperten.dk - je gkan bare ikke huske hvilket nummer det havde ;-)