Avatar billede zyxep Nybegynder
21. april 2002 - 00:55 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ny kategori

Hey.. jeg kunne godt tænke mig en kategori under proggramering og så den hed tcl for jeg ved ik hvor man kan lære tcl og det kunne være fedt hvis der kom sådan en

håber der er nogen der vil have det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 00:59 #1
Der er ingen grund til at oprette nye kategorier før der er et reelt behov. Det er utrolig sjældent jeg har set spørgsmål vedr. TCL i "programmering generelt" eller "Fri debat". Derfor må man konludere at interessen for dette er så lille, at en selvstændig kategori endnu ikke er berettiget.

Brug kategorien "Programmering Generelt". Den vil andre TCL brugere også benytte.

NanoQ
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:01 #2
Men derimod burde freelance slettes, da det er jo bare en opgavecentral-kategori... Ikke særlig seriøst fundet på.
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. april 2002 - 01:02 #3
jOker er du fuld eller ?  hvad har det med sagen at gøre
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:03 #4
Freelance BLIVER slettet... det havde du vidst, hvis du havde ulejeliget dig med at læse http://www.eksperten.dk/spm/188737 igennem, da du VAR igang...
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:04 #5
nanoq: det har jeg gjort!! Og jeg har også læst at den bliver slettet...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:08 #6
hvorfor skriver du det så her? - det er jo dette spørgsmål aldeles uvedkommende. Og da du samtid har læst nævnte tråd, har du ikke engang grund til at fremkomme med ønsket.
Avatar billede ducks Nybegynder
21. april 2002 - 01:10 #7
hmm... aldrig mere noget med at lave logoer bannere osv?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:11 #8
joda...

For lige at paste fra ovennævnte spørgsmål:

Kommentar fra nanoq
21/04-2002 00:36:53    j0ker, sådan ville jeg helst have set det. Men diskutionen er nu overstået. Det bliver således.

Det er TILLADT at spørge efter fulde opgaver på Eksperten. Disse skal placeres i "Opgaver" kategorierne der bliver placeret under feks. webdesign eller programmering.

Det er til gengæld IKKE tilladt at bede om løsninger for penge... altså decideret freelance. Denne type spørgsmål skal henvises til sharksforum. Eneste gyldige valuta på Eksperten er point.

Jeg synes nu heller ikke problemet er så stort længere, efter der er sat loft på point. Det vigtigeste er at få så mange tilfredse brugere af Eksperten som muligt. Derfor er denne løsning vurderet som den bedste.

Der er naturligvis altid andre meninger... men det ville kunne blive diskuteret fra nu til i al evighed. Derfor er der truffet en endelig beslutning.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:11 #9
dvs. Freelance bliver nedlagt... istedet kommer der en flok opgave kategorier under de relevante hovedkategorier.
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:15 #10
Nej, det må du sgu meget undskylde nanoq. Hvad skal vi gøre ved problemet?? Skal aldrig ske igen... (ihvertfald ikke når man bliver haglet ned på den måde).
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:18 #11
nanoq: Tror du ikke det ville være en idé at samle nogle af kategorierne, så der ikke var så mange at vælge imellem. Det er meget forvirrende som ny på eksperten at skulle vælge mellem 130 forskellige kategorier, når man opretter spørgsmål.

F.eks. kan jeg ikke se forskellen mellem [programmering:] og [programmering: generelt]
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:20 #12
Det kommer i den nye struktur... den skulle gerne gøre ting væsentligt mere overskuelig.
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:21 #13
Okay. Hvornår kommer alle de nye ting som i snakker om?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:23 #14
Jeg skal have en snak med Jacob i ugen vi går ind i... håber han kan give mig en tidshorisont ved den lejlighed. Men han er rimeligt hårdt hængt op for tiden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. april 2002 - 02:33 #15
nanoq - Hvis du lige får tid sende4r du mig så ikke lige den kategori oversigt. Jeg har et par små rettelser jeg synes du skal have med. Anyway må du godt ige  smide dig ind på min Icq - Jeg har andre ting jeg gerne lige vil have en sludder om...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. april 2002 - 04:23 #16
dette spørgsmål er måske dumt men... :0) - hvad er tcl programering ? (jeg har aldrig hørt om det før såe.... :)

Mvh
Jelx
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 10:46 #17
nikolajdu, jeg har det lille problem at jeg ikke KAN sende mail (eller poste lange indlæg her)... et underligt MTU problem tror jeg... løsningen er en reinstallation jeg endnu ikke har haft tid til.

Det sker dog i løbet af i dag... så jeg regner med jeg kan sende den til dig senere.

Jeg har ikke ICQ... kun MSN... :)