Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. april 2002 - 23:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IRC-kanal

Jeg forslår hermed at Exp-teamet opretter en IRC kanal hvorpå exp's brugere kan duskutere de for eksperten urelevante spørgsmål der ellers måtte dukke på under "fri debat".
Det ville især være ønskværdigt hvis man kunne skaffe sig adgang til kanalen uden at have mIRC-programmet (sådan som man kunne det på www.builder.dk i sin tid)

Jeg ved godt at hensigten med den fri debat er at have en fri debat; men mange gange fungerer den fri debat netop blot som et pseudo-chatroom, hvilket (sådan som jeg ser det) ikke er meningen.

Jeg håber i vil tænke over det.
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2002 - 23:32 #1
Hop på irc.quakenet.org og join #exp.dk - den uoffiecielle exp.dk-kanal. :)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. april 2002 - 23:36 #2
yes... men hvis man kunne få adgang til den fra dette site...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 00:13 #3
Det har været vent mange gange... og nej... en chat hører ikke hjemme på eksperten.

Blev der tilbudt en chat, ville mange løsninger blive udvekslet via denne. Derved ryger en del af hele Ekspertens grundlag. Vil man chatte, er der 1000vis af alternative muligheder.

I det hele taget tvivler jeg på en chat ville gavne seriøsiteten på Eksperten.

Jeg ville hellere se kategorien "fri debat" forsvinde helt... men det er desværre en praktisk umulighed. Herved ville de seriøse kategorier bare blive mål for de useriøse spørgsmål.

Fremover vil kategorien "Fri Debat" dog blive opdelt i to. én til generel IT og en til ikke-it relevante spørgsmål. Herved skilles skidt fra kanel.

NanoQ