Avatar billede casper2 Nybegynder
14. april 2002 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

restoremappen

Jeg har et problem med min computer

hverdag gemmer den 8mb i restoremappen, og det går jo ikke i længden.

Hvordan sletter jeg restoremappen ?

Hvad skyldes det ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. april 2002 - 12:15 #1
du skal slå restorefunktionen fra! så skal du vist genstarte, og så kan du slette indholdet i mappen!
Avatar billede casper2 Nybegynder
14. april 2002 - 12:16 #2
Noget lignende det du siger har jeg læst i et andet inlæg her på eksperten, det er noget med man også skal sætte en bootdisk i. Men det er ikke helt nok ?
Avatar billede casper2 Nybegynder
14. april 2002 - 12:18 #3
Nej undskyld ........ Det virkede man skulle bare bruge en bootdisk...

Det er ikke mig selv der har haft problemet, og så vidt jeg havde forstået var det ikke blevet løst, men jeg tog fejl.

Du for pts.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. april 2002 - 12:20 #4
øøh - ok - takker :0)
Avatar billede casper2 Nybegynder
14. april 2002 - 14:48 #5
ja ja - jeg er lidt underlig engang imellem