Avatar billede simonia Nybegynder
11. april 2002 - 18:39 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Idéer søges

Hejsa.
Jeg mangler idéer til, hvad jeg skal bruge disse 2 sider til:
www.12day.dk + www.12night.dk
Siderne har ingen videre hensigt, som de står nu, det var blot en hurtig løsning for at kyle noget op:)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. april 2002 - 18:44 #1
hmm det er da lige det
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 18:44 #2
Eftersom det er noget der skal holdes opdateret på længere sigt, kunne det være en ide, at lade indholdet af siderne være noget der interresserer dig, så det er noget du får gjort, ebvidere ville det være godt med noget unikt, noget som ikke alle har, så du kan udskille dig fra den store mængede på www.

mit råd er tænk dig om en ekstra gang, det er ikke sjovt at holde noget vedlige, som ikke interreserer en et dyt.

mvh.
questis.dk
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. april 2002 - 18:45 #3
sælge dem
Avatar billede michael-rene Nybegynder
11. april 2002 - 18:46 #4
har den vilde ide  12day.dk  en gennemgang af photoshop  på 12 lektioner, lige som de der sam´s teach yourself bøger
Brilliant ide  hvis du er til photoshop selvfølgelig :)  du kan jo lave det med alt
Avatar billede simonia Nybegynder
11. april 2002 - 18:55 #5
(one-today)
(one-tonight)
Ikke tolv eller en to;)
Avatar billede simonia Nybegynder
11. april 2002 - 18:56 #6
Questis: Det er jeg ligesom godt klar over, og det var ikke en idé, du kom med;)
Men ellers tak for det gode råd;)
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
11. april 2002 - 19:00 #7
det ligger næsten i navnene singel om dagen og par om natten.
alså et site for blind date.
alså hvis man mangelded en at gå ibyen med i århus så kunne man søge en.
Avatar billede simonia Nybegynder
11. april 2002 - 19:03 #8
spyro: det var så et forslag til 12night, men hvordan hænger det sammen med 12day så?
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
11. april 2002 - 19:12 #9
det var måske  ikke helt gennem tænkt, men der er da ikke noget ivejen med at gå på en date midt på dagen for eks nyhavn en sommer dag.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. april 2002 - 19:16 #10
12day <-- lig med dagen efter, hvor de gode steder er til rundstykker, med damen som man lige har været i by med aftenen inden  det var da et godt forslag var
Avatar billede simonia Nybegynder
11. april 2002 - 19:32 #11
*GGG*
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. april 2002 - 19:45 #12
hehe jamen det var da en kanon ide
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
11. april 2002 - 19:49 #13
det synes jeg også :O)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. april 2002 - 20:14 #14
det burde da at give 5 point hehe
Avatar billede equip.dk Nybegynder
17. april 2002 - 18:38 #15
turist info for din by, amt, område eller hele dk..?
Hvad man kan give sig til dag og aften/nat...