Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

åbne spm

Hej

Jeg synes det ville være en god ide hvis man under konto.phtml havde muligheden for at se sine egne åbne spørgsmål - hvad siger i til det?
Avatar billede nordisk Nybegynder
06. april 2002 - 18:41 #1
Det kan du jo i forvejen?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. april 2002 - 18:41 #2
Det kan man da allerede... kik under "Spørgsmål oprettet af dig" (eller hvad den hedder) - alle med gult flag er åbne...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. april 2002 - 18:44 #3
dem med gule og røde flag mener du vel?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:44 #4
Det ved jeg, men det ville være smart hvis man kunne vælge kun at se dem med gule flag - eller måske have mulighed for at sortere dem så alle åbne blev listet først
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. april 2002 - 18:44 #5
Du har 12 åbne spm plus det her
Avatar billede nordisk Nybegynder
06. april 2002 - 18:46 #6
wzolu> Klart klart
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:48 #7
- sofus - > Netop! Jeg sidder og er ved at rydde op i mine spm's - og synes det kunne være rart hvis man kunne gøre det på den måde jeg beskriver. Samtidig ville det også fremskynde folks incitament til at få lukket deres spm's
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. april 2002 - 18:50 #8
Det er så rigtig nok, synes selv det er noget hest, at rydde op, det virker ikke så godt
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:51 #9
- sofus - Så lad os håbe at admins læser dette :o)
Avatar billede nordisk Nybegynder
06. april 2002 - 18:52 #10
info@eksperten.dk
Avatar billede fcs Novice
06. april 2002 - 18:58 #11
Som nordisk skriver kan du maile til Admin på info@eksperten.dk - det har jeg dog lige gjort og nævnt dette spørgsmål. Jeg gjorde det fordi jeg har et forslag om at gøre "Point ude" (i venstre side øverst) til et link, som viser hvilke spørgsmål man har oprettet, der ikke er lukket. Ville det kunne hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:59 #12
fcs > Jeg har også lige mailet :o)
Og ja - det er i grunden det samme vi efterspørger
Avatar billede nordisk Nybegynder
04. maj 2002 - 15:47 #13
Så skal du vist da osse lukke dette spørgsmål var? :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
04. maj 2002 - 19:56 #14
I en hvilken somhelst kategori f.eks http://www.eksperten.dk/kat/0/ :

Fold 'Søg' Ud, sæt 'Sorter efter' Til 'Status' Og næste felt til 'Stigende' Når du nu går ind på 'Spørgsmål oprettet af dig' (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ezolu&option=22) er de spørgsmål du har oprettet, sorteret efter: Åben uden svar, Åben med svar, Og accepteret svar.
Avatar billede michaelb Nybegynder
05. maj 2002 - 12:00 #15
kapla0 tak for hjælpen! hold da op jeg havdede alligevel en del oprettede spørgsmål ;D