Avatar billede smudo Nybegynder
03. april 2002 - 18:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Netmeeting

når man er inde i messenger og er "ringet" op med en anden person, kan vi ikke se hinanden. Jeg kan godt høre hvad den anden siger med ikke se noget billede. modtageren får overhovedet ikke noget igennem.
jeg har et Philips ToUCamPro
hvad gør man så?
Avatar billede backside Nybegynder
03. april 2002 - 18:35 #1
Bruger du en hub?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
03. april 2002 - 18:35 #2
hvilke styresystemer bruger I?
Avatar billede smudo Nybegynder
03. april 2002 - 18:37 #3
jeg sidder på en adsl forbindelse, der kører over en switch med windows XP og modtageren kører windows 2000
Avatar billede smudo Nybegynder
03. april 2002 - 18:37 #4
--->er tilbage om en halv time (MAD)
Avatar billede backside Nybegynder
03. april 2002 - 18:40 #5
Ok, hvis du havde en hub i stedet for en switch ku´ du ikke køre full duplex med lyd og video. ;)
Avatar billede smudo Nybegynder
03. april 2002 - 19:24 #6
nåh men er der nogen der har nogle forslag? (har spist :) )
Avatar billede echsphilee Nybegynder
03. april 2002 - 21:59 #7
har læst på Logitech's hjemmeside, at xp ikke kan køre netmeeting med andet end en anden xp. Logitech anbefaler yahoo messenger. den har jeg hentet og installeret, men kan ikke få den til at virke. men det kan da være at du er mere heldig...
Avatar billede smudo Nybegynder
06. april 2002 - 18:53 #8
okay...tak - hvis du vil have point "echsphilee", så lav lige et svar ;)
Avatar billede echsphilee Nybegynder
06. april 2002 - 23:31 #9
snup du bare dem selv, hvis du vil lukke spm. Det er jo lidt tvivlsomt om min kommentar er brugbar. :-)
Avatar billede smudo Nybegynder
07. april 2002 - 20:23 #10
okay tak
Avatar billede smudo Nybegynder
07. april 2002 - 20:23 #11
...