Avatar billede nuckiear Nybegynder
03. april 2002 - 13:39 Der er 1 løsning

ICQ DBCOVERT

Hey
Med de nye version af icq følger der jo en flot og pæn database convert...

Men den kan jo kun conventere opad.. Hvad hvis jeg nu gerne vil kører med ICQ99b igen.. Er der ikke nogen der har lavet en DBCovert som kan conventere nedad?

Kan da næsten ikke forstille mig andet ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
03. april 2002 - 15:04 #1
Det kan du ikke, desværre.
ICQ Database formatet er *meget* svært at finde ud af .. (har selv forsøgt med noget engang, dog ikke det her).

Så det er meget sandsynligt at der ingen programmer findes der kan det.