Avatar billede gretaj Nybegynder
02. april 2002 - 18:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Klassifikationsfilter

  Jeg har et kæmpeproblem. Jeg bruger win2000 og OE6,0.
Jeg kan næsten intet foretage mig på min computer uden at jeg bliver bedt om adgangskode. Det er opstået pludseligt, og er ved at drive mig til vanvid. Kan jeg slå det fra nogen steder. Det er klassifikations filtret, der "brokker" sig.
Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. april 2002 - 20:05 #1
mener du ikke IE 6.0
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. april 2002 - 20:08 #2
prøv at gå ind i IE under Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret og se under Sikkerhed, jeg tror det er der du skal finde løsningen.
Avatar billede prodic Mester
02. april 2002 - 20:19 #3
http://www.desktopcycler.com/prod-it.html

Prøv programmet InternetTweak og find punktet Ratings Password eller bare Ratings. Det kan fjerne dit lille problem.

Eller kig lidt på den her :
http://www.mvps.org/inetexplorer/answers.htm#content_advisor
Avatar billede gretaj Nybegynder
03. april 2002 - 15:08 #4
Til retaxes: Jo, du har ganske ret, naturligvis mener jeg IE 6,0, sorry!
Til prodic: Tak for hjælpen. Jeg gjorde, som du skrev, og-vips-var mit problem løst. Desuden kan forslaget bruges til andreting, så det er gemt godt.
Hilsen Gretaj.
150 point til dig
Avatar billede prodic Mester
04. april 2002 - 16:27 #5
Jeg takker for pointene - det glæder mig at problemet nu er væk. Havde det selv engang. Det er rart at slippe af med igen. :))
Avatar billede spirivip Nybegynder
27. april 2006 - 23:15 #6
hej prodic
Jeg har været ved at lave en lås med hensyn til mine børn på nettet, men hurtig som jeg er en gang imellem, har glemt koden kan jeg finde den nogle steder. Jeg løber jo ind i problemer konstant når jeg skal på andre hjemmesider, er jo nok ikke så smart alligevel, og især ikke når man glemmer sin kode.