Avatar billede moreless Nybegynder
02. april 2002 - 11:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mail fra relevante spørgsmål

Hej

jeg savner en funktion hvor man kan gå ind og få mails ved spørgsmål uden at deltage i dem, eg. der er måske blevet stillet et spørgsmål som man selv gerne vil finde et svar på, det kunne så være rart at man kunne "sætte et kryds" eller noget lign. ved dem som man gerne vil vide når der kommer svar/kommentarer på.

/moreless
Avatar billede darkside Nybegynder
02. april 2002 - 11:09 #1
Du kan bare klikke en gang på udfør uden at skrive noget, så kommer den en mail ligeså snart der sker noget i det spørgsmål.
Avatar billede moreless Nybegynder
02. april 2002 - 11:12 #2
Tak for det.. det var rart at vide :-)
Avatar billede darkside Nybegynder
02. april 2002 - 11:12 #3
Husk at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede moreless Nybegynder
02. april 2002 - 11:14 #4
Done