Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ICQ 2002 i processlinien?

Hey...

Jeg har lige installeret ICQ 2002 (den alle nyeste version), som er hentet på www.icq.com .

Nå, men alt kører osv., men hvad ser jeg. Hvis jeg har ICQ vinduet åbent, så ligger den et program i processlinien hvor mit ICQ nr. står. Dette "program" kan jeg ikke fjerne med mindre jeg kun har ICQ minimeret til sys. tray, og så kan jeg ikke have ICQ vinduet åbent.

Jeg har set al options igennem, men kan ikke finde et sted hvor jeg kan slå det fra. Det skal bare være ligesom det bar i 2000/2001 versionerne.
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 18:17 #1
øhhhh. det er jo kun en beta!!!!!!! det kan være en fejl der bliver rettet med tiden
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:18 #2
Tror ikke det er en fejl. Tror det er ment sådan, men du ved ikke hvordan man fjerner det?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. marts 2002 - 18:22 #3
kan du ikke lige smide et screenshot på nettet? ved ikke lige hvad du mener!
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 18:25 #4
jeg har lige downloadet det!!!!! du kan bare åbne et chatvindue og bagefter lukke boksen med dit icq nummer!!
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:26 #5
Det hjælper ikke... jeg har jo normalt mit ICQ vindue sådan helt ude i højre side af skærmen. Så det går fra processlinien og op i toppen af skærmen, hvis du forstår hvad jeg mener. Dette kan ikke lade sig gøre, uden at der skal være "en form for icon" i processlinien i mellemtiden! :(
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 18:30 #6
jeg tror ikke at det kan lade sig gøre!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:30 #7
Det er sq da flot så... men tak for hjælpen folkens!
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 18:30 #8
så lidt
Avatar billede lomme Nybegynder
29. marts 2002 - 19:39 #9
Nøj hvor provokerende de har lavet det sådan!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 20:47 #10
Jeps, det max. lamt
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2002 - 18:26 #11
installer icq plus 3.3 og det er løst...

http://opasia.tucows.com/adnload/193854_73918.html
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 19:19 #12
ville også bruge den, men den kunne ikke installeres med 2002 - glem det, ellers tak
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2002 - 19:20 #13
say what...jeg har lige installeret den, så det er ikke rigtigt
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 20:37 #14
den sagde fejl under installationen - måske en fejl i den udgave jeg hentede.