Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2002 - 16:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Farve/flag ved coAdmins nick?

Hvad med at man at lægge en indikation ved folks nick om de er coAdmin? - Det ville være rart at vide :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. marts 2002 - 16:28 #1
u got my vote for it :)
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 16:44 #2
Hvorfor egentlig? Hvad er din pointe?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 18:01 #3
Det er på vej. Der vil komme indiktationer af om folk er co-admin eller PRO brugere, når det system lanceres på et tidspunkt.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 18:21 #4
pesa - Det er rart for alle parter at kunne se når co-admin udtaler sig - Det skulle jo nødigt ligne almindelig brok i mængden. - Forstå mig ret. Så skulle det gerne signalere at co-admin udtaler sig på ekspertens vegne. Her ved jeg selvfølgelig godt at vi har haft visse problemer, men forhåbentligt er vi på vej mod bedre tider. :))

Desuden mener jeg også at der skal kunne skelnes bedre for hvornår det er brugeren Nikolajdu eller co-admin Nikolajdu der udtaler sig.

Fordi jeg er co-admin vil jeg stadigt have ret til at brokke og beklage mig i de spørgsmål hvor jeg føler mig uretfærdigt behandlet (Det kan folk så klage over), men udtaler jeg mig derimod som co-admin må det selvfølgelig forventes at jeg altid holder en rimelig tone - Ellers igen må folk selvfølgelig også klage.

Alle anmeldelser/klager bliver i øvrigt aldrig vurderet af co-admins der deltager i det omhandlende spørgsmål.

/Nikolaj
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2002 - 21:03 #5
nikolajdu -> My point exactly! - Glemte lige at skrive det i spørgsmålet! ;o) ... Hvis en eller anden 'brokker' sig over sprogbrug/kategori eller andre ting ved spørgsmål og svar er det rart at vide om man skal tage det alvorligt ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2002 - 22:07 #6
lukker du her :)9
Avatar billede woolbox Nybegynder
23. april 2002 - 12:18 #7
Selvfølgelig ddu ;o) - Havde sgu glemt alt om det ... :o)