Avatar billede moppe Nybegynder
26. marts 2002 - 16:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Icq 2002a i taskbaren!!

Jeg har lige installeret den nye ICQ 2002a. men når man ikke har icq minimeret så kommer der en bjælke i taskbaren. Hvilket er #"()%/!#)% irreterende.. er der andre der har samme prob? eller er der nogen der ved hvordan man får icq 2002a til kun at være i system tray også selvom icq er åben på skrivebordet.

ps jeg har sendt en mail til icq support men har endnu ikke fået svar... skal nok poste svar når det engang kommer.
Avatar billede riversen Nybegynder
26. marts 2002 - 16:54 #1
ja, jeg har samme problem...og kan vist heller ikke fjerne banner som i 2001
Avatar billede moppe Nybegynder
26. marts 2002 - 16:57 #2
Du kan nemt fjerne banner..... når du har installeret det skal du ikke indtaste dit  icq nr men bare lukke icq når den spørger om dit nr og kode or... derefter skal du gå ind i c:\programmer\icq\ og fjerne http.dll og http_.dll derefter kan du starte icq og indtaste dit icq nr og password og vupti så er reklamerne væk :-)

P4 Rulez
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2002 - 16:57 #3
Har samme trælse problem !

riversen: Du kan fjerne bannerne i 2002 på samme måde som i 2001 :)

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
26. marts 2002 - 16:58 #4
snowball: jeg slettede http.dll i 2001...gjorde det samme i 2002, men det hjalp ikke...jeg prøver lige igen...
Avatar billede riversen Nybegynder
26. marts 2002 - 17:01 #5
ja, det virkede...
Avatar billede moppe Nybegynder
26. marts 2002 - 17:07 #6
HEHE.. ok jeg kan se på det hele at ALLE har prob med den nye icq hvad angår bjælke i taskbaren...

Jeg har lagt indlæg ind i flere forums på bla. tweakup.dk, hol.dk, newz.dk

og jeg kan nu se at jeg er lagt fra den eneste der har det problem. :-( Life Sucks

P4 Rulez
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. marts 2002 - 17:27 #7
hvis den kun skal være ved uret som blomsten, så højreklik på blomsten og vælg "minimize ICQ to tray"

Reklamerne vil jeg ikke kommentere ;) - lever selv uden prob med dem.
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. marts 2002 - 17:27 #8
*læser dumt* glemt det ;))
Avatar billede moppe Nybegynder
26. marts 2002 - 17:37 #9
hehe ok ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2002 - 18:25 #10
installer icq plus 3.3 og det er løst...

http://opasia.tucows.com/adnload/193854_73918.html
Avatar billede moppe Nybegynder
03. april 2002 - 19:08 #11
TAKKER OG BUKKER MANGE GANGE Riversen....
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2002 - 19:15 #12
ja, det er sq dejligt...
Avatar billede prodic Mester
23. april 2002 - 14:36 #13
Det kan lige nævnes, at den nye version af ICQ 2002a #3727 ikke får programmet til at fremtræde i Taskbaren. Så nu kan det lade sig gøre uden brug af ICQ+