Avatar billede spilledjeavlen Nybegynder
25. marts 2002 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gnome vs. KDE hvad er bedst

jeg er ved at installere linux og jeg ville lige høre hvad er bedst, gnome eller kde. fordele og ulemper.
på forhånd tak!!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
25. marts 2002 - 13:41 #1
Smag og behag! Tror egentlig ikke at der er den store forskel, men er med på en lytter! Der er sikkert andre meninger.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. marts 2002 - 13:46 #2
jeg syntes kde er bedst..
gnome er mig for tung og ustabil til det jeg skal lave på den.
Avatar billede fetmule Nybegynder
25. marts 2002 - 13:47 #3
Jeg har mest været glad for KDE !!, hvorfor kan jeg nok ikke sige, men der er noget ved det som er lidt federe en gnome, men det er nok i bund og grung en smags sag !!
Avatar billede spilledjeavlen Nybegynder
25. marts 2002 - 13:47 #4
jeg har hørt noget om at kde skulle være en slags astatning for gnome er det rigtigt
Avatar billede victor44 Nybegynder
25. marts 2002 - 13:50 #5
jeg har hørt noget om at kde skulle være en slags astatning for gnome er det rigtigt

Nej.

LuF
Avatar billede spilledjeavlen Nybegynder
25. marts 2002 - 13:50 #6
ok tak skal i have og iæsr dexter
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. marts 2002 - 14:13 #7
takker for points, selvom jeg syntes de andre også skulle have points

så hvis i vil have points så kommenter lige her så opretter jeg et spm til jer.
Avatar billede fetmule Nybegynder
25. marts 2002 - 15:15 #8
vil da gerne have nogle points, for at syntes KDE er bedst at arbejde med !! *GG*
Avatar billede thomasledet Nybegynder
25. marts 2002 - 16:41 #9