Avatar billede yumi Nybegynder
21. marts 2002 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere, samme skrivebord

Jeg har en lidt træls situation... jeg har en bærbar som jeg både bruger til hjemmenetværk samt skolenetværk. På skolen bruger vi et NT-domæne, mens jeg derhjemme ikke gør. Mit problem er nu, at da jeg installerede min bruger til nt-domænet (efter først at have lavet en bruger til derhjemme) så fik jeg et helt nyt skrivebord. Dette er jeg ikke glad for da alle genvejstaster som jeg sætter op i office xp samt alle farver og baggrundsbilleder og skrivebordets indhold og meget meget mere gerne skulle være det samme for begge brugere. Hvor sætter jeg det op så de to brugere kører med samme indstillinger bortset fra NT-domænet?
Avatar billede smiske Nybegynder
21. marts 2002 - 15:45 #1
En alternativ løsning er denne :

http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=218

//Henrik
Avatar billede yumi Nybegynder
21. marts 2002 - 15:56 #2
Jeg ville nu hellere have en mere windows-baseret løsning... :). Den der er lidt for fixet hvis det kan lade sig gøre fra windows... jeg har hørt at man kunne i windows 2000?
Avatar billede yumi Nybegynder
29. august 2002 - 00:50 #3
shutting down
*beeeeeeeeeeeeeeeeeeep*