Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 14:25 Der er 15 kommentarer

Undskyld

Jeg gør det ikke igen.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
07. juni 2000 - 14:31 #1
Okay ... hvad ?
Avatar billede prodic Mester
07. juni 2000 - 14:41 #2
NeoFrost - har vidst rodet sig ud i noget pointsjusk. Tjek de sidste dages indkomnde spørgsmål. Folk er blevet lidt sure, og har beskyldt ham for point-"trading". Men om det er sandt eller ej, svarer han stadigvæk at svare på-
Avatar billede mpj Nybegynder
07. juni 2000 - 14:46 #3
jeg ved snart ikke...
Avatar billede prodic Mester
07. juni 2000 - 15:21 #4
Som nævnt i et andet spørgsmål, vil jeg først være tilfreds når neofrost indrømmer hvilke spørgsmål han selv har oprettet og besvaret, også under andre aliaser/navne
Avatar billede phylox2 Nybegynder
07. juni 2000 - 15:28 #5
Damn! Er det sådan noget fusk ....
Avatar billede tomsommer Juniormester
07. juni 2000 - 20:08 #6
grrrrr
Avatar billede el_gnu Nybegynder
10. juni 2000 - 00:26 #7
enig med prodic: alt skal frem ellers er det sq for letkøbt.

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 14:55 #8
Er denne sag afklaret, hvis ikke vil jeg meget gerne høre det ??
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 15:06 #9
neofrost... har fusket med pointene på den gamle ekspert... Han blev vist aldrig afvist på grunsd af at adminerne aldrig var der!...
Jeg ved det ikke!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:13 #10
Du afslutter med at du \"ikke ved det\". Vi vil helst ikke slette nogen, før vi er sikre. Så med mindre der kommer noget mere konkret, får han lov at blive. Håber det er acceptabelt ?!

Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 17:28 #11
Jeg ved ikke om han er helt væk eller hvad... DEr står jo ikke noget navn! og når man går ind på http://194.255.24.70/bruger.phtml?navn=neofrost er han der heller ikke!
Jeg tror han er smidt af da dette spm. blev oprettet på den gamle...
Han har lavet pointfusk i store baner og han har inrømmet det 2 gange...
Jeg mener han skal af, hvis han ikke allerede er \"age\" ;-)

MPJ
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. september 2000 - 20:25 #12
andreas admin => Hvis spørgeren er \"smidt af\" kan du så ikke lukke spm.?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 09:12 #13
el gnu>> Jo, men jeg synes andre skal have mulighed for at se konsekvensen af snyd, og især andre brugeres holdning til det !
Avatar billede el_gnu Nybegynder
19. september 2000 - 15:41 #14
OK!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:43 #15
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?