Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 19:29 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvordan fortæller jeg

Hvordan fortæller jeg min Mor hvad "spam" er, altså det der man kan opleve på mIRC eller over mail...

MV/ G
Avatar billede kapla Nybegynder
14. marts 2002 - 19:31 #1
"Spam er alle former for meddelelser eller udsendelser, uanset indhold, der sendes til mange modtagere, der ikke udtrykkeligt har bedt om at få tilsendt denne post. Det kan også bestå af udsendelse af den samme meddelelse til nyhedsgrupper eller adresseservere, der ikke har nogen forbindelse med emnet i meddelelsen.
Spam kommer typisk fra personer, der har købt eller samlet en liste med e-mail-adresser. Disse afsender meddelelser fra mange forskellige adresser til alle områder på World Wide Web. Vi udgiver eller sælger aldrig oplysninger, du har givet til os. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, alle, der er interesseret i at sende uønsket post til din konto."
Avatar billede krukken Juniormester
14. marts 2002 - 19:31 #2
Spam er uopfordret email sendt til et antal personer. Traditionelt er indholdet af useriøs grad (kædebreve, underlødige tilbud etc.)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 19:33 #3
Det ser godt ud, TAKKER