Avatar billede nikman Nybegynder
14. marts 2002 - 15:13 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

E-mail problem...

Jeg skulle ind som jeg plejer for at tjekke min mail på nikman@ofir.dk , men da fik jeg et chok... Da jeg gik ind kom den lige frem til den velkendte adresse http://mail.ofir.dk/mailbox.asp men så gik den tilbage til www.ofir.dk . Jeg blev halv overrasket, men gik da ud fra at det var en af OFiR's utallige database-fejl, men de andre gange har den opført sig på en helt anden måde, den har bare ikke kunnet komme videre så snart jeg har trykket login... Så prøvede jeg med en anden e-mail jeg har på OFiR thunderbear@ofir.dk og da virkede det... Så ville nogen sikkert sige at jeg bare kunne bruge den, men nej... Der er en masse som jeg skal til at informere om, jeg ikke længere bruger din mail og det er sindsygt mange og alle kender mig via din mail o.s.v....
Avatar billede nikman Nybegynder
14. marts 2002 - 15:13 #1
din=min (til sidst i spm'et)
Avatar billede hono Nybegynder
14. marts 2002 - 15:14 #2
Jeg har præcist samme problem!! Har sendt en mail til ofir, og afventer svar.

Hono
Avatar billede zirius Nybegynder
14. marts 2002 - 15:15 #3
Se om du ikke kan kontakte ofir, det er dem der bedst kan hjælpe dig
Avatar billede hono Nybegynder
14. marts 2002 - 15:15 #4
Avatar billede krogge Nybegynder
14. marts 2002 - 15:15 #5
samme problem her !
Avatar billede zirius Nybegynder
14. marts 2002 - 15:15 #6
Det eneste du kan gøre er at send ligesom hno også vente
Avatar billede toasteren Nybegynder
14. marts 2002 - 15:22 #7
Det er en fejl på siden, som i må vente til bliver rettet. Andet er der ikke at gøre, end måske som i har gjort at sende de der mail's for at de kan fremskynde det lidt!

//toast
Avatar billede nikman Nybegynder
14. marts 2002 - 15:23 #8
hmmmm kan bare ikke forstå at min anden mail ( thunderbear@ofir.dk ) så virkede... men ok
Avatar billede nikman Nybegynder
14. marts 2002 - 15:23 #9
Svar
Avatar billede toasteren Nybegynder
14. marts 2002 - 15:28 #10
Ups, jeg har taget fejl! troede det var en generel fejl, siden næsten alle jeg kender har mail på ofir, og ikke har kunnet kommet ind på den!

..sorry :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
14. marts 2002 - 15:30 #11
Men kan ihvertfald sige med sikkerhed: Brug hotmail, sol, eller køb jer en! Alt det andet holder ikke..
Avatar billede nikman Nybegynder
14. marts 2002 - 15:39 #12
JO... Ofir er det mest overskuelige mail-program til dato...