Avatar billede janny Nybegynder
13. marts 2002 - 14:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt navn til eksperten.dk!!

Burde eksperten ikke skifte navn til: craschen.dk eller serwerdown.dk eller slowweb.dk eller outofforder.dk -  har ved gud aldrig oplevet et site der er så sløvt / crascher så ofte. Synd da konceptet er s.... godt. Eller er det bare mig.

Jan
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
13. marts 2002 - 15:02 #1
tjae hvad er det man plejer at sige?
- hvis man ikke kan li´ lugten i bageriet... ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. marts 2002 - 15:02 #2
Idag den 12.03.02 ca. kl. 14:15 mistede vi forbindelse til vores primære
Internationale transitoperatør, dette skyldes et fiberbrud der også berørte
en stor del af andre Internetudbydere i norden. Dette betød af trafik
automatisk blev dirrigeret via en sekundær International transitoperatør.
Ca. 30 minutter efter dette opstod, bukkede en Switch Router under grundet
store trafikudsving forårsaget bl.a. af meget svingende belastninger i den
danske del af Internet forårsaget af det omtalte fiberbrud. Efter en
opgradering af Switch Routeren blev trafik mellem os og alle andre danske
udbydere normaliseret. Efterfølgende åbnede vi for international transit som
derefter også normaliseredes.

Som konsekvens af denne episode vil samtlige routere i vores backbone blive
opgraderet til at kunne håndtere en sådan situation fejlfrit.

Vi beklager gener dette måtte have givet.

Med Venlig Hilsen
WEBPARTNER - DRIFT
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 15:03 #3
Der har sq lige været en god periode!

Men jeg må indrømme at, jeg også har bandet en del de sidste 3-4 dage.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. marts 2002 - 15:12 #4
startfirma> Du siger i dag d. 12? vi har altså d. 13 ;)
Avatar billede janny Nybegynder
13. marts 2002 - 15:16 #5
Jeg har intet imod lugten i bageriet, det er bare irreterende at bageren er så langsom. ( ved godt det kører rimeligt lige nu ) men den sidste uges tid har sq været en prøvelse. Godt man ikke sider med en 56K forbindelse.

Jan
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. marts 2002 - 20:53 #6
Eksperten Kører KANONT !! :)
Avatar billede janny Nybegynder
13. marts 2002 - 21:05 #7
tjae det virker stabilt nu. lukker spm.