Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 11:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kategorioversigt pop up

Er det kun mig eller er der andre som er træt af at hver gang men kommer til at 'køre' musen over det menu punkt som hedder 'Kategorioversigt' så popper den up' .. jeg syns at den sku kun gøre det hvis man klickede på den.
Og hvis det er nogle dropdown menuer i vejen kan man ik se de punkter i popup menuen...

Er det kun mig eller....?
Avatar billede cthun Nybegynder
13. marts 2002 - 11:59 #1
Jeg syntes også det er fucked... Den kunne i det mindste gå ud over reklamebanneret, i stedet for at gemme sig bagved!!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. marts 2002 - 12:00 #2
Jeg må indrømme at det også generer mig en smule. I stedet skulle de gøre som de har gjort med venstre side af skærmen, når man trykker på trekanten, kommer der en menu frem man så skal kunne vælge ud fra.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:02 #3
ups .. jeg kom til at oprette samme spm 2 gange lukker lige den anden...

Og puha .. så er jeg ik den eneste :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 12:05 #4
Er enig med killer_bee .. synes den er meget irriterende den menu, men okay .. jeg brugte den faktisk så sent som i går .. så helt irriterende er den måske ikke :/
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:09 #5
Ja men ideen er fin.. men hvis jeg skal bruge den har jeg ik noget imod at bruge 1 nanosekund extra på at clicke på den.. på den måde bestemmer jeg hvornår den kommer frem og ik min mus..  :)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:16 #6
Er der admins som måske kan komme med noget input alá "Den bliver lavet om... " eller "Surt show.. men den bliver" ?
Avatar billede lee Nybegynder
13. marts 2002 - 13:14 #7
JEg er også træt af at den åbner i tide og utide... og ikke nok med det.. den er 100 år om at lukke sammen igen.... støtter ideen med at lave den så man skal klikke på den før den folder sig ud.

/Lee
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 15:23 #8
Admins har i et lignende spørgsmål sagt, at menuen skal optimeres, da den f.eks. heller ikke virker i NS-browsere. Jeg ved dog ikke om de gør noget ved det med at klikke, da man jo stadig på en eller anden måde skal kunne komme til kategorioversigten - noget man nu gør ved at klikke.
Selv fører jeg musen over eks. orddelen sigt, og når menuen er fremme flytter jeg musen 2 mm. til venstre og klikker - viola, jeg er på vej til selve siden kategorioversigt! :)
Og til Jer der har problemer med at den går bag banneret - denne fejl har den ikke i IE 6, såeh... :P
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 15:30 #9
n0rmality >>> jeg mener bare at man ku lave menuen smartere.. alá 'Dine data' menuen... det er bare PISSE irriterende at den popper op hele tiden...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
14. marts 2002 - 09:10 #10
Lukker.. og håber admins har kigget med  :)