Avatar billede padde Nybegynder
13. marts 2002 - 10:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søgning i besvarede spm...

Dette er sikkert bragt på bane før, men da man (eller måske kun jeg?) ikke kan søge i besvarede spm er det ikke nemt at finde...
- Skulle man ikke kunne søge i dem også og ikke kun i de åbne?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 11:29 #1
Evt. lave så man kun kunne søge i besvarede måske ? Altså:

Søg i: [            ]

Alle
Åbne
Besvarede

det ville i hvert fald give en bedre søgning ..
Avatar billede admin Novice
13. marts 2002 - 11:48 #2
enig. og det vil blive lavet til E Pro.
Avatar billede frkolsen Nybegynder
13. marts 2002 - 12:10 #3
Admin> Ku vi ikke få ordentligt at vide hvad der er ved at blive lavet? Hvad er besluttet (og dermed hvad er ikke). En gang imellem kan man i et indlæg læse at dette eller hint vil komme. Hvorfor skal E's brugere bruge tid og kræfter på at diskutere noget som ikke er til diskussion?

Eksempelvis den nye søgefunktion. Hvordan vil den være skruet sammen? Og får vi mulighed for at tage stilling til om vi vil betale for den ud fra en beskrivelse af hvad den kan. Eller betaler man og så er det bare ærgerligt hvis man bagefter fortryder?

Jeg kan sagtens forstå at al denne information er timeslugende, men så efterlys noget mere hjælp hvis I ikke kan overkomme det. Admins må da også ha interesse i tilfredse brugere. Jeg kan se at nanoq stadig er på, men mit indtryk er at det i højere grad er takket være andre brugere og på trods af hans frustrationer over haltende information.
Avatar billede admin Novice
13. marts 2002 - 14:39 #4
Enig. Vi har fået skrevet en masse idéer ned, og vil snarest lave en mere udførlig beskrivelse af det kommende.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:41 #5
Den glæder vi os til :)