Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori: Online marketing ???

Det er meget fint at der popper det ene flotte og smarte website op efter det andet, med eller uden eksperten. Men en ting der går hånd i hånd med et godt website er markedsføring af det, og det er ligeså meget en jungle at finde rundt i alle de aspekter der er i det, Hvorfor ikke have en 'Online marketing' kategori???
Avatar billede dmcn Praktikant
11. marts 2002 - 17:07 #1
Og nu vi har admins fanget: Hvad med en omkring webhoteller? Evt. med gratis / betalt som underkategori? Så slipper vi for alle de spørgsmål i Fri Debat.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 17:09 #2
Er der ikke for 'webhoteller' i forvejen ( http://www.eksperten.dk/kat/104/) ???
Avatar billede dmcn Praktikant
11. marts 2002 - 17:11 #3
DOH! Den havde jeg da slet ikke set - og kunne ikke finde den i kategori-oversigt-dropdown'en. Men tak da, så har jeg et sted at henvise alle spørgsmålene i Fri Debat til. :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. marts 2002 - 17:51 #4
Jeg tvivler på at marketing er populært herinde. Ekspertens målgruppe tror jeg (med risiko for at fornærme en masse) efterhånden er for dem under 20 år, uden midler til markedsføring.

Jeg har selv forsøgt mig:
http://www.eksperten.dk/spm/182843

Må man i den forbindelse reklamerer for sit eget site da man finder det relevant i denne sammenhæng?

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum.php?pg_name=job&lng=dk

(sitet er en måned gammelt)

Mvh www.startfirma.dk