Avatar billede aagaard Nybegynder
09. marts 2002 - 19:16 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Strata 3D

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!

Er der nogen der ved hvordan man bruger Strata 3D??? Jeg ved hvordan man gør lidt, jeg har set på dem andre har lavet i Strata 3D og jeg ved ikke hvordan de laver sådan et billede!!!!!!! Er der nogen der ved hvordan man bruger programmet????
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. marts 2002 - 19:16 #1
//Aagaard
Avatar billede michael-rene Nybegynder
09. marts 2002 - 19:19 #2
Prøv at søge på google  feks. på strata 3D og tutorials  så finde du sikkert noget.
eller kig her http://www.3dbuzz.com/  hvor der er en masse om 3d  artikler, tutorials osv.  også til strata3d :)

/Michael Knudsen
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 19:20 #3
Jeg har set en artikel i Alt om Data engang....
Jeg tror at dukan finde en artikel om programmet der. www.aod.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2002 - 14:02 #4
Jeg anvender programmet Strata 3Dpro v 3.6, så du kan bare stille nogle spørgsmål.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2002 - 15:49 #5
Måske kan du få mere hjælp her:

http://www.1n2.be/strata/

/per
Avatar billede aagaard Nybegynder
10. marts 2002 - 16:17 #6
hoerup>> Har du en e-mail som jeg kan stille spørgsmål til?? Kender du en Dansk side der omhandler Strata den samme side du har skrevet men bare på Dansk???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2002 - 11:31 #7
Jeg kender ingen danske websites der omhandler Strata3D. Alle
3D programmer er svære at anvende, men Strata 3D er lidt mere
brugervenlig end 3D Studiomax.

Du kan altid skrive til info@kazoma.dk

/per www.kazoma.dk
Avatar billede aagaard Nybegynder
12. marts 2002 - 17:48 #8
hoerup>> Mange tak for hjælpen.

//Aagaard
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2002 - 20:13 #9
Velbekomme.

/per