Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:37 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Logodesign

Hej,
Kan man og hvis ikke, var dette så en idé?

Kan man ikke lave en liste over de folk, der laver logoer herinde, så vi alle får en mail, når der er en ny logoopgave. Ny har jeg set flere nye medlemmer blive snydt af folk som noon, der siger til et nyt medlem, han skal give ham 200 points for at han kan prøve at lave et i aften til ham. Det nye medlem giver så de 200 points og enten får han et logo ellers gør han ikke. Måske er det under al ordentlig standard, måske er han heldig det er godt.

Idéen skulle så være, vi forskellige kunne melde og på at få svar på eksempel denne post og de, der så skal HAVE et logo poster linket til deres spm. herinde.

Simonia
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:37 #1
Nu er jeg eksempelvis meldt på denne tråd.
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 17:38 #2
Du kan jo bare abonnere på den kategori der hedder Freelance eller design
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:39 #3
Så får jeg vel ALT tilsendt i disse katagorier?
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 17:39 #4
jep
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 17:40 #5
Er det ikke det du mener?
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 17:40 #6
Hvad mener du, jeg er da ok til at lave logoer...?
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 17:42 #7
Deacon? LOL nu fatter jeg ikke en hvede?!

Jeg tror ikke jeg har fattet spørgsmåkleyt helt
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:42 #8
Ønsker ikke alt Nonick, blot ang. logo og bannere.

Deacon: Det er da godt, du selv synes det...føler du dig truffet da???
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 17:43 #9
Nu smutter jeg herfra. Vil nødig i en diskussion om "skill" igen

NoNick - Out
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 17:44 #10
Nå nu forstår jeg..
Kan man ikke lave et spm. hvor alle melder sig, som kan lave logoer og den slags?
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 17:48 #11
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:00 #12
Hold da helt kæft... jeg har lige siddet og læst alle spørgsmål igennem noon deltager i... i LANGT de fleste kaster han et totalt inkompetent svar. Tydeligvis alene i håb om at score nemme point. Det er netop den type brugere jeg ikke gider se på Eksperten. Han er hermed anmeldt med STORE bogstaver...
Avatar billede simonia Nybegynder
09. marts 2002 - 00:03 #13
Det glæder mig Nanoq. Jeg er klar til at bakke dig op, hvis det bliver nødvendigt. Han har lige snydt en ny bruger herinde for 200 p. på et logospm. Han har ikke engang afleveret et til ham!
Avatar billede jonas- Nybegynder
09. marts 2002 - 00:05 #14
Hejsa, prøv at se denne:
http://www.eksperten.dk/spm/182423
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:08 #15
jonas, dem er der mange af...

"det kan man godt"
"det kan man ikke"

osv, osv... ingen begrundelser eller alternative løsninger..
Avatar billede jonas- Nybegynder
09. marts 2002 - 00:10 #16
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:12 #17
Avatar billede jonas- Nybegynder
09. marts 2002 - 00:14 #18
Heh, ja!

Eller i denne http://www.eksperten.dk/spm/181480

Hvor MC.lucifer svarer med:

"Men det betyder på godt dansk
Ofte Stillet spørgsmål
MC"

Hvorefter noon spørger MC.lucifer hvad det der MC betød... :o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
09. marts 2002 - 00:17 #19
Gad vide hvorfor de kalder ham faggot i dette: http://www.eksperten.dk/spm/181480 ... :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:17 #20
Det værste er sgu at han har fået point for mange af dem...
Avatar billede simonia Nybegynder
21. marts 2007 - 01:44 #21
lukket