Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

displace i 3ds max

Jeg er ved at lave et landskab i 3ds max, jeg har lavet texture i photoshop og bruger så det. Men når jeg vil bruge det i 3dmax vender det omvendt, altså de fleste bakker og bjerge vender jo op ad, men den laver huller i stedet altså ned af.
Har prøvet alt snart, hvordan kan det være den gør det ?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 22:58 #1
tror jeg har fundet fejlen, det er perspektiv vinduet der vender forkert, for i top, left, right vindueren  vender det rigtigt nok, nu er mit andet problem så bare hvordan vender man et vindue rigtigt så, hvis jeg bare roateter det vender objektet jo ikke rigtigt i de andre vinduer ??
Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 23:04 #2
til den store overraskelse vidste ingen det  hehe det er sku også mig der er en klovn, fandt ud af det :P