Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

displace i 3ds max

Jeg er ved at lave et landskab i 3ds max, jeg har lavet texture i photoshop og bruger så det. Men når jeg vil bruge det i 3dmax vender det omvendt, altså de fleste bakker og bjerge vender jo op ad, men den laver huller i stedet altså ned af. 
Har prøvet alt snart, hvordan kan det være den gør det ?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 22:58 #1
tror jeg har fundet fejlen, det er perspektiv vinduet der vender forkert, for i top, left, right vindueren  vender det rigtigt nok, nu er mit andet problem så bare hvordan vender man et vindue rigtigt så, hvis jeg bare roateter det vender objektet jo ikke rigtigt i de andre vinduer ??
Avatar billede michael-rene Nybegynder
07. marts 2002 - 23:04 #2
til den store overraskelse vidste ingen det  hehe det er sku også mig der er en klovn, fandt ud af det :P
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester