Avatar billede jensenx2 Nybegynder
07. marts 2002 - 11:13 Der er 3 løsninger

konvertering

hvordan konverterer jeg film fra mpeg til et format jeg kan bruge på en dvd-afspiller
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 11:14 #1
smut ind på www.divxit.dk - og læs om alt hvad du skal gøre. For det er jo blot nogle programmer du skal bruge.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. marts 2002 - 12:58 #2
mpeg kan sagtens bruges på en dvd-afspiller, eksempelvis mpeg1 men bedre mpeg2
Avatar billede staticj Nybegynder
04. april 2002 - 08:29 #3
her er en link til Tmpegenc, et program der fra starten guider dig igennem processen med ar lave en svcd, altså en cd til dvd-afspilleren.

http://www.tmpgenc.net/files/TMPGEnc-2.53.35.130.zip