Avatar billede jones_net Nybegynder
05. marts 2002 - 10:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søge i de spm man deltager i

Var det måske en idé at lave en søgefunktion, hvor man kan søge i de spm, som man selv har deltaget i gennem ens tid på E?

En del gange laver man en "lytter lige med..." og det er ofte svært at finde tilbage til disse når man endlig får brug for dem... Der er jo flere 100/1000 spm at lede i.

Andre gange kan man huske en lille detalje fra et spm om eks. BIOS, som man deltog i, og så er det trælst at skulle lede alle E's spm om BIOS igennem. Lidt lettere at lede kun i sine egne:-)

Ved ikke om det er muligt, men det er da et forslag:-)

/J
Avatar billede virvelvar Nybegynder
05. marts 2002 - 10:26 #1
nemlig.
Jég har mindst 10 spm som jeg godt kunne tænke mig at finde tilbage til, men gider ikke sidder og kigge alle spørgsmålene igennem!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
05. marts 2002 - 10:54 #2
Det findes sådan set allerede... kig under 'konto' -> 'spørgsmål du deltager i'.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
05. marts 2002 - 10:55 #3
'spørgsmål hvor du deltager'  seføli :)
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. marts 2002 - 11:19 #4
Ikke helt...
Jeg har 367 spm jeg deltager i lige nu.

Eksempel:
For et stykke tid siden skrev jeg "lytter lige med" til et Active directory spm, hvori der kom nogle guldkorn jeg skal bruge nu... Jeg kan ikke huske præcis hvad det var spm hed, hvad der stod i det. Hvis jeg skal finde det nu, så kan det tage laaaaaang tid at bladre gennem 367 spm, når man kun kan tage 20 af gangen...
Hvis jeg havde en søgefunktion, som den der findes i hver kategori, kunne jeg søge efter "active" eller lign, og så ville jeg få en liste med 3-5 spm jeg har deltaget i med Active directory.
Det er alt andet lige meget hurtigere:-)

Og det bliver mere og mere brugbart jo flere spm. man har deltaget i... Makse har f.eks. deltaget i over 5.000 spm. Tror ikke han gider at lede efter hans gamle spm....

/J
Avatar billede isl19960 Nybegynder
05. marts 2002 - 11:28 #5
ok - nu forstår jeg hvad du vil...

I den gamle eksperten.dk havde man endnu en mulighed som jeg selv brugte til at følge op på spørgsmål - nemlig 'spørgsmål du abb. på'.

Jeg har for lidt tid siden oprettet et spørgsmål omkring det, men fik aldrig noget svar...
Avatar billede admin Novice
05. marts 2002 - 16:46 #6
Dette bliver muligt med E Pro.  :)