Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 15:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny søgefunktion til alle

Jeg har modereret mit forslag http://www.eksperten.dk/spm/179721 (Shift+Delete Eksperten Pro) til Delete Eksperten Pro: Så kan vi nemlig nå at redde de dele der trods alt kan bruges.

Og det vil den (jeg har andetsteds - http://www.eksperten.dk/spm/178928 - af admin fået at vide at med Pro kommer den...) nye søgefunktion kunne. Men kun ordentligt hvis den tilbydes til alle.

Fordi:

Hvis gratisten x ikke vil betale og ikke kan søge ordentligt så orker x ikke at søge men opretter i stedet bare et nyt spørgsmål som måske er besvaret før og så kan de betalende irriteres over det. Og det var jo ikke meningen med forbedringer.
Avatar billede fcs Novice
03. marts 2002 - 15:36 #1
Hvorfor er det lige at du opretter et nyt spørgsmål for dette???? Debatten er jo allerede igang i de nævnte spørgsmål!!! Du skriver jo netop selv: " men opretter i stedet bare et nyt spørgsmål som måske er besvaret før" ;-)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 15:38 #2
Er det forkert? Jeg prøver bare at kategorisere rigtigt
Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 15:39 #3
Jeg mener: det er et selvstændigt forslag
Avatar billede fcs Novice
03. marts 2002 - 15:42 #4
Det nemmeste/bedste var vel næsten at føre debatten videre i det spørgsmål hvor den er startet??
Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 15:50 #5
måske - men blir det så opfattet af admin som et konkret forslag? Det er vel begrænset hvor meget man som admin kan nå at følge med i, men jeg gætter på at man naturligt hele tiden følger med i kategorien forslag.
Avatar billede fcs Novice
03. marts 2002 - 15:58 #6
Ja, men det gamle forslag var jo også i kategorien forslag - anyway, det var ikke så vigtigt. Det var lige så meget fordi jeg har fulgt debatten og så synes jeg at det var pudsigt at du skrev noget med ikke at oprette spørgsmål flere gange og så gjorde du selv noget der ihvertfald mindede om det ;-)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 16:02 #7
ok, jeg har mere på bedding, nu skal jeg bare ha fundet tråden - om den er i forslag ell hva ;-}
Avatar billede frkolsen Nybegynder
14. marts 2002 - 16:52 #8
ad http://www.eksperten.dk/spm/184882, så var det måske på sin plads at jeg fik lukket dette!