Avatar billede gaardbo Nybegynder
02. marts 2002 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 7 - manglende synkronisering af lyd og billede

Jeg har redigeret et større musikprogram på Studio 7. Når jeg så fører det tilbage til DV-in på videocameraet, er der laaaaaangt mellem lyd og billede. De følges simpelthen ikke ad. Jeg har nyeste opgradering af Studio 7 - kører med et Studio DV plus kort pog har installeret nyeste PPE.

Har nogen et godt råd. Når jeg ser programmet på den lille skærm i Sdudio 7, er der intet i vejen.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. marts 2002 - 12:29 #1
Det lyder som om din maskines performance er lige i underkanten
Avatar billede gaardbo Nybegynder
05. marts 2002 - 20:52 #2
Nej, det er en 1,3 Gz, 40 Gz, 7200 rps harddisk, G-force 3 grafikkort med 63 mb ram. Så det kan ikke være det, der er galt.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
30. august 2002 - 14:27 #3
Problemet løst. Lukker.