Avatar billede thehook Nybegynder
01. marts 2002 - 23:00 Der er 13 kommentarer

Submit'en refresher både min top og hovedside

HeyZa alle Experthjerner ... hvem kan hjælpe mig med et lille problem

Problemet ligger i at når jeg trykker submit-knappen refresher min top, hvor denne bid af scriptet kommer fra
hovedsiden skifter som den skal, men syntes det er uhensigtmessigt at min top refresher
se evt. http://www.linkmenu.subnet.dk

Giver 50p til den der først kan afhjælpe mig med problemet

<HTML>
<head>
<style TYPE="text/css">
INPUT.button {
    background-color: #66cccc;
    color: #000000;
}

INPUT.buttonHover {
    background-color: #009999;
    color: #FFFFFF;
}
</head>
<body>
<input type="submit" target="hovedvindue" value="Forside" class="button" onclick="window.open( 'forside.html', 'hovedvindue' );" onMouseOver="this.className = 'buttonhover'"  onMouseOut="this.className = 'button'">
</body></html>
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 23:25 #1
onClick="top.hovedside.location.href = 'forside.html';"
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 23:25 #2
onClick="top.hovedvindue.location.href = 'forside.html';"
Avatar billede thehook Nybegynder
01. marts 2002 - 23:32 #3
Har prøvet lillebror ... men der sker det samme ... den refresher stadig min top, hvilket gør at den henter div tællere igen...
uploader lige så du selv kan se det
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2002 - 23:41 #4
I stedet for

onclick="window.open('forside.html', 'hovedvindue' );"

prøv

onsubmit="window.open('forside.html', 'hovedvindue' );return false;"
Avatar billede thehook Nybegynder
01. marts 2002 - 23:52 #5
Har prøvet ErikJacobsen ... men så går det da helt galt
1. kan ikke komme tilbage til forside
2. den refresher stadig min topframe
framen bliver sat i http://www.linkmenu.subnet.dk/Html/start.html
måske det kan hjølpe på vej
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2002 - 23:56 #6
Hvis du kunne forklare hvad du vil, skulle vi nok kunne hjælpe.
Avatar billede thehook Nybegynder
01. marts 2002 - 23:58 #7
Vil lige sige at hvis jeg skriver linket i html er der ingen problemer
Eks. <a href="forside.html" target="hovedvindue">Forside</a>
dte virker oxe hvis jeg bruger et billed til link
Avatar billede thehook Nybegynder
02. marts 2002 - 00:03 #8
ligger lige text link til forside, således at i kan se forskellen
-- er gjort
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. marts 2002 - 00:11 #9
Din side virker ikke i min browser, så jeg kan kun hjælpe dig
hvis du vil forklare dig. Andre?
Avatar billede thehook Nybegynder
02. marts 2002 - 00:18 #10
kører med iexplore 5.5 .. problemet er at både top.html og hovedvinduet Refresher når jeg bruger SUBMIT-knappen, bruger jeg text-link refresher KUN mit hovedvindue... det er det problem jeg gerne vil have løst.
For når den Refresher top.html skal den til at hente tællerne igen hvilket selfølgdig tager tid, derudover stopper uret imens
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. marts 2002 - 00:20 #11
Jeg hopper ud - det må vist klares af nogen, der kan se
din side.
Avatar billede thehook Nybegynder
02. marts 2002 - 00:23 #12
takker indtil vidre for Jeres ihærdighed
håber at der vil være 1 der på et tidspunkt kan hjælpe
Avatar billede thehook Nybegynder
03. marts 2002 - 01:14 #13
Har fundet ud af en anden løsning ..
men spørgsmålet forbliver åben ..
har du løsningen skriv lige en note
  " _ "
..(o).(0)..
  (___)