Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 13:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Auto acceptér svar

Hej...

Jeg er blevet så træt af de (få) brugere, som får et svar og lader spørgsmålet stå åbent, for at spare på deres point. Det kan også være nye brugere, som ikke ved at man skal acceptere.

Jeg tænkte derfor på om det ikke var muligt at lave noget "auto-acceptér" vis spørgsmålet har stået åbent i feks. 2 uger. Så kan alle de brugere som har svaret, få pointene delt. Det er trods alt bedre end ingenting.

Jeg har været udsat for det lidt for mange gange nu. :(
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
28. februar 2002 - 13:13 #1
Det kunne være fedt jo !!!
Hey Nonick 0_0
          -----
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. februar 2002 - 13:14 #2
Lydet interessant....
Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 13:14 #3
Hey julle :)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
28. februar 2002 - 13:15 #4
;-) !
Avatar billede sthen Nybegynder
28. februar 2002 - 13:18 #5
Fed idé
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. februar 2002 - 13:19 #6
Det har været diskuteret før. Med den børnehavementalitet, der
præger visse deltagere på eksperten.dk, vil du opleve en mangfoldighed
af ligegyldige svar, alene for at få andel i de "automatiske"
point.
Avatar billede summer Mester
28. februar 2002 - 13:23 #7
Jeg har lige haft et vældig opgør med en der havde 48 gamle spm. åbne :-(
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 13:24 #8
erikjacobsen - lige præcis det samme jeg tænkte... de vil simpelt hen træve hele eksperten spørgsmål igennem og lægge et ligegyldigt svar for at få del i pointene.

Næ, så er det bedre at de bare bliver nulstillet. Når en bruger giver 30 point og aldrig accepterer nogen, burde pointene gå i 0.

Samtidig burde man kunne se hans username at han har X antal åbne spørgsmål, som er X antal dage gamle - så kan man se hvor seriøs en bruger det er.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 13:25 #9
Nonick - husk at lukke spørgsmålet igen :o) Jeg tager gerne imod alle de point du har afsat i dette spørgsmål! ;o)
Avatar billede slyhn Nybegynder
28. februar 2002 - 13:29 #10
Mit forslag er at pointene trækkes fra spørgeren, uden at de tilfalder nogen. Det bør straffes at have sit spørgsmål åben i mere end eks. 2 uger.
Slyhn
Avatar billede jefa Nybegynder
28. februar 2002 - 13:43 #11
Jeg må nok sige det sidste "pointene trækkes fra spørgeren" lyder godt, men vil sige at det burde kunne stå åbent i mindst 4 uger. Mange kan være forhindret, være på ferie eller på anden måde have glemt spørgsmålet.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. februar 2002 - 15:52 #12
Tja, eller point bliver overført til admin ;)

Anyway, det er en god ide og den har været oppe flere gange.
Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 17:23 #13
Det erik jacobsen siger behøver ikke ske! Nu når de co-admins dukker op har de jo også en vis indflydelse, og kan slette ligegyldige svar. Bare et eksempel.

Det hele hænger sammen. Co-Admins´ne skal jo også have noget at lave :)
Avatar billede jefa Nybegynder
28. februar 2002 - 17:28 #14
Pas nu på det ikke kommer til at ligner en eller parodi på en politistat, hvor admin/politi skal vudere hvad der er rigtigt. IT dækker over et stort spektrum og ingen ved alt.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
28. februar 2002 - 18:02 #15
slyhn: "Mit forslag er at pointene trækkes fra spørgeren, uden at de tilfalder nogen"

Så kan en bruger afsætte 200 point, få en til at lave noget fedt og så bare lade spørgsmålet stå åbent. Så forsvinder point ud i den blå luft, og den person der har svaret og lavet noget godt får ingen point ?

Satanedeme nej!
Avatar billede slyhn Nybegynder
01. marts 2002 - 13:50 #16
Invisibleman: Hov, Hov - Det er ikke for at straffe svareren jeg forslog ovenstående. MEN for at straffe spørger/bruger der ikke lukker sit spørgsmål.

>""Så kan en bruger afsætte 200 point, få en til at lave noget fedt og så bare lade spørgsmålet stå åbent. Så forsvinder point ud i den blå luft, og den person der har svaret og lavet noget godt får ingen point ?""<
Det er vel ikke meningen med Eksperten, at man skal lave noget "fedt" for andre, men hjælpe i nødens stund, når alt andet er prøvet.
Spørgsmål til 200 points hører vel også til over hos "Hajerne" (Sharksforum)
Man kan jo også gå over til naboen og selv lukke sit spørgsmål.
MVH
Slyhn