Avatar billede carlo130466 Nybegynder
26. februar 2002 - 19:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad ??????????? Hjælp

; php.ini for PEAR tests
include_path=..

[mail function]
SMTP= http://62.79.49.154/ ; for Win32 only
sendmail_from= solskins@hotmail.com ; for Win32 only

[Session]
session.save_path= C:\PHP\sessiondata    ; argument passed to save_handler

[PHP]
error_reporting= E_ALL; display all errors, warnings and notices
Avatar billede blood Nybegynder
26. februar 2002 - 19:23 #1
Hvad??
Hvad er fejlen?
Avatar billede blood Nybegynder
26. februar 2002 - 19:24 #2
Men
SMTP= http://62.79.49.154/ ; for Win32 only
Skal vist være din internetudbyders (Cybercity: vip.cybercity.dk, TDC: mail.tele.dk osv)
Avatar billede wird Nybegynder
26. februar 2002 - 19:24 #3
SMTP= http://62.79.49.154/ ; for Win32 only
skal nok bare være
SMTP= 62.79.49.154 ; for Win32 only
Avatar billede carlo130466 Nybegynder
26. februar 2002 - 19:24 #4
ja
Avatar billede carlo130466 Nybegynder
26. februar 2002 - 19:25 #5
hvad gør jeg med error_
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 19:27 #6
Hvis du ikke sætter et ; så får du udskrevet fejl - hvis den sættes på udskrives der ikke fejl...
Avatar billede wird Nybegynder
26. februar 2002 - 19:27 #7
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; Error handling and logging ;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; error_reporting is a bit-field.  Or each number up to get desired error reporting level
; E_ALL    - All errors and warnings
; E_ERROR  - fatal run-time errors
; E_WARNING  - run-time warnings (non fatal errors)
; E_PARSE  - compile-time parse errors
; E_NOTICE  - run-time notices (these are warnings which often result from a bug in
;      your code, but it's possible that it was intentional (e.g., using an
;      uninitialized variable and relying on the fact it's automatically
;      initialized to an empty string)
; E_CORE_ERROR  - fatal errors that occur during PHP's initial startup
; E_CORE_WARNING - warnings (non fatal errors) that occur during PHP's initial startup
; E_COMPILE_ERROR - fatal compile-time errors
; E_COMPILE_WARNING - compile-time warnings (non fatal errors)
; E_USER_ERROR  - user-generated error message
; E_USER_WARNING - user-generated warning message
; E_USER_NOTICE  - user-generated notice message
; Examples:
; error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE      ; show all errors, except for notices
; error_reporting = E_COMPILE_ERROR|E_ERROR|E_CORE_ERROR ; show only errors
error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE  ; Show all errors except for notices
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 19:28 #8
Jeg har sat ; foran i min php.ini-fil, men hvis jeg støder på et problem og mangler fejludskrifter fjerner jeg det (har en shortcut til min php.ini-fil på min desktop)
Avatar billede wird Nybegynder
26. februar 2002 - 19:29 #9
; foran en line gør det til en kommentar
Avatar billede hojben Novice
26. februar 2002 - 20:54 #10
SMTP= http://62.79.49.154/ ;
Burde være SMTP= hmmmm Hvad fanden er det nu at tdc skriver.....
Avatar billede hojben Novice
26. februar 2002 - 20:56 #11
sendmail_from= solskins@hotmail.com ; for Win32 only

Har du overhovedet SendMail installeret ?????? Hvi sikke Buckers,... no can do... Men prøv med localhost
Avatar billede blood Nybegynder
26. februar 2002 - 21:27 #12
hojben >> Jeg tror det er en windows server