Avatar billede pesa Nybegynder
11. februar 2002 - 22:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Placering

Hej Admin

Jeg synes, det kunne være sjovt, hvis man kunne se ens placering i samtlige kategorier. Som det er nu, kan man jo kun se top-10 for de enkelte kategorier og endvidere ens egen totalplacering.

/pesa
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
11. februar 2002 - 23:03 #1
Ja !
Det kunne være sjovt !
Avatar billede fet321 Nybegynder
11. februar 2002 - 23:16 #2
Ja hold da helt op hvor kunne det zkægt!
Avatar billede francke Nybegynder
11. februar 2002 - 23:32 #3
Kig oppe til venstre!! :=)
Avatar billede pesa Nybegynder
11. februar 2002 - 23:35 #4
francke>>> Oppe til venstre kan man kun se sin totalplacering. Det jeg ønsker er et sted hvor man kan se sin placering inden for alle kategorier!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. februar 2002 - 23:46 #5
ja - enig! det kunne være fedt nok :0)
Avatar billede fever Nybegynder
11. februar 2002 - 23:54 #6
3. Lette skridt......

1. Oppe i toppen af siden findes et menupunkt der hedder "kategorioversigt". Prøv at klikke på det.....
2. Her ser du en oversigt over alle kategorier. Prøv at klikke på en af kategorierne........
3. Oppe i højre hjørne af sitet, står hi-score i denne kategori......

......prøv at benytte sitet lidt...... :-)
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 00:00 #7
fever-> hvis man ikke er bland de ti hvad så...???

/cdc
Avatar billede pesa Nybegynder
12. februar 2002 - 00:01 #8
fever>>> Som det også fremgår af mit spørgsmål er jeg fuldt ud klar over hvad du skriver. Det er dog ikke muligt for mig at se hvilken placering jeg har i en given kategori hvis jeg ligger uden for top-10 (og det gør jeg).
Avatar billede pesa Nybegynder
14. februar 2002 - 22:27 #9
Spørgsmålet lukkes. Håber admins tager mit forslag op til overvejelse.