Avatar billede junior99 Nybegynder
11. februar 2002 - 15:51 Der er 3 kommentarer

drop down collapse menu

Jeg har læst og læst på eksperten om drop down menu'er og fandt da også tilsidst et godt forslag som jeg har benyttet, men det virker ikke i opera 6.0, NS 4.5, NS 4.72 eller NS 6.2.1, Det er skrevet i html og en lille smule java (skulle kunne styre hvilken browser det skal vises i).

Den menu som jeg gerne vil have til at collapse kan ses på www.game.private.dk og min test af min collapse menu kan ses på www.sunsex.sweetie.dk.

Måske kan det hele skrives i java (er nybegynder), men kan godt tilrette hvis der er en venlig sjæl der kan give et praj.

Har set flere gode bud, men ingen der opfylder mit ønske om farveskift når menu'en åbnes...

pft fra en ydmyg sjæl
Avatar billede klatten Nybegynder
11. februar 2002 - 15:57 #1
sidste link virker ikke!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. februar 2002 - 15:59 #2
www.sunsex.sweetie.dk virker
et punktum for meget :-)
Avatar billede hqst Nybegynder
20. september 2002 - 11:08 #3
virker stadig ikke