Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. februar 2002 - 12:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fissehår

Jeg sidder og har lavet nogle skamlæber i 3d. Nu mangler jeg til gengæld noget hår dertil.

Er der nogle der kan hjælpe?

3Dmax forresten
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
06. februar 2002 - 12:36 #1
Det optimale ville være shag hair fra digimation, men det koster klejner. prøv i stedet at søge efter hair på www.3dcafe.com blandt deres plug-ins og du vil finde et plug-in der vist hedder hairv3 til MAX3. Det er en omskrevet partikel spray, der nu fungerer som hår du kan modellere med splines. Det er dog beta, i al fald den version jeg har, men det virker fint, jeg har selv brugt den til almindelig hår på hovedet, men den burde også fungere til dit formål.

mvh

MANIAC
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. februar 2002 - 12:40 #2
hmm. kigger lige på det før jeg accepterer.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. februar 2002 - 12:46 #3
:D

spermtrolden > kan du ikke lige uploade billedet et sted? :D
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 12:51 #4
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 13:05 #6
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. februar 2002 - 13:29 #7
Bruger maniacs løsning, da det er den jeg gik i gang med, og den ser ud til og virke, desuden er han den eneste der har svaret.
Men hvis du gerne vil have lidt point for ulejligheden back side, så skriv lige.
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 13:34 #8
Nope, ellers tak. Men det er jo også for sent.  :)
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. februar 2002 - 13:35 #9
ja, men jeg kan jo bare oprette et nyt spørgsmål hvis det skulle være.
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 13:40 #10
Nej, men håber du ku bruge det til noget.
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
07. februar 2002 - 16:37 #11
[bundgaard] - Nu skal jeg først lige færdiggøre billedet