Avatar billede evilfish Nybegynder
04. februar 2002 - 10:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skiftende Baggrund

Hejsa gutter.. her er en lille nem en.

Jeg vil gerne lave en bagrund der skifter ca hver halvetime. Jeg har en masse bileder som den skal skifte imellem. Og så gør det ikke noget hvis skifter tilfældigt mellem billederne...

Hvordan er det lige man gør det :-) ?

// Evilfish
Avatar billede evilfish Nybegynder
04. februar 2002 - 17:28 #1
Er det virkeligt så svært???
Avatar billede first-8 Nybegynder
04. februar 2002 - 20:51 #2
ja, jeg ved det i hvert fald ikke ;)
Avatar billede supadix Nybegynder
05. februar 2002 - 11:59 #3
prøv at høre inde i php-forummet, du skal i hvertfald bruge en slags script af den slags.
Avatar billede binderup Nybegynder
05. februar 2002 - 13:10 #4
ja man kan lave noget i PHP der kan det ønskede, men nu er der jo så lige det problem: Kan evilfish benytte sig af PHP på sin server?

Jeg vil da mene at man også kan gøre det med en timeline i DHTML, eller javascript...
Avatar billede evilfish Nybegynder
05. februar 2002 - 13:33 #5
Hov jeg glemte vist at sige at det er til windows. Baggrunden i windows. Skal bruge det til undervisning og fremvisning
Avatar billede Noone Nybegynder
05. februar 2002 - 14:27 #6
Avatar billede evilfish Nybegynder
05. februar 2002 - 15:26 #7
Det der har jeg desværre har ALT FOR MANGE dårlige erfaringer med.. kender det godt
Avatar billede evilfish Nybegynder
28. maj 2002 - 19:29 #8
h