Avatar billede anjensen1 Novice
03. februar 2002 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3dMedi8tor

hej zerohero (eller andre kyndige :)  I http://www.eksperten.dk/spm/165011 omtaler du 3dmedi8tor. Spændende !
Jeg har kigget på deres hp og fundet ud af at man kan lave jpeg og avi men hvilke 3d formater er understøttet eg er 3ds .x eller andet understøttet som eksportformater?
De omtaler slet ikke modelformater så jeg frygter jo lidt at det er et 'bryce-type' maleprogram
mvh/a.
Avatar billede alsace Nybegynder
06. februar 2002 - 18:11 #1
Hejsa

Måske skulle du bare have kikket lidt vidre på siden (http://www.anim8or.com/main/index.html). Under features står der bl.a.:

*Import and modify .3DS (3D Studio), .LWO (Lightwave), and .OBJ (Wavefront) object files,
*Export .3DS files,

Hmmm, oki... ved en nærlæsning af dit spørgsmål kan jeg godt se din undren.. Men jeg prøvede at hente det (fylder kun ca. 600kb), og under export object kan du vælge mellem .3DS (3D Studio), .OBJ (Wavefront), .VTX (Vertex), .C (C Source file - som ser ud til at bruge Anim8or objektet i kode format) og .AN8 (Anim8or).

-Alsace
Avatar billede anjensen1 Novice
06. februar 2002 - 18:56 #2
tak skal du have
mvh/a.
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. februar 2002 - 12:18 #3
Hejsa anjensen1... Jeg har lige været i KBH et par dage, så jeg har ikke nået at se dit spørgsmål - men det ser vist ud til at min afløser alsace kunne hjælpe dig... :-))

ZeroHero