Avatar billede horsmark Nybegynder
10. maj 2000 - 17:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ang. besvarede links (spørgsmål)

Som ny bruger her på "Eksperten" foreslår jeg flg: Hvis et spørgsmål er besvaret OG accepteret i "NYE SPØRGSMÅL" skal det ændres til RØDT (eller anden farve!), så man lynhurtigt kan bladre igennem! Det at det står ude ved siden roder ligelovligt meget :-)

En rettelse til de "små grå bjælke menuer:"

"@ Åbne spørgsmål" = ok!!
"@ Besvarede spørgsmål" = Her modsiger i jerselv, fordi et besvaret spørgsmål er IKKE nødvendigvis lukket, men alle spørsmål under denne bjælke er LUKKEDE.

Omdøb den til "@ Afsluttede spørgsmål"

Ellers er denne site dælme kræs for viderekomne!

God vind til jer (og migselv jf. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=16646)

Mvh.

Jesper HorsMark
Avatar billede andreas27 Nybegynder
29. juni 2000 - 13:33 #1
Så dit spm., det gik vidst meget godt efter en hård kamp.

Ang. dit forslag tager vi det med i overvejelsen. Vi sidder netop nu i testfasen af den nye Eksperten-version, som desværre har været lidt længe undervejs.

Mvh.

Andreas
Avatar billede horsmark Nybegynder
28. oktober 2000 - 21:39 #2
wert