Avatar billede Jman Praktikant
31. januar 2002 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne spørgsmål - igen, igen!

Kunne det ikke være en idé at man under "dine data" listede de spørgsmål brugeren har åben...
Dels ville det give et overblik over de spørgsmål man har i stedet for at skulle gå ind under "spørgsmål oprettet af dig" i profil og dels kan man - om man vil - "genere" brugere, der ikke lukker spørgsmål, ved at vise dem den alenlange liste, de måtte have.
Avatar billede jonatand Nybegynder
31. januar 2002 - 00:54 #1
Ja, det er irriterende at man ikke får sine point, fordi brugere ikke gider at acceptere!
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
31. januar 2002 - 09:17 #2
Enig.. har lige siddet og bladret i mine egne spørgsmål (som jeg har oprettet) og jeg har 30 point ude som jeg ikke aner hvor skal placeres fordi jeg ikke kan klikke på åbne spørgsmål
Avatar billede Jman Praktikant
04. februar 2002 - 21:27 #3
lukker - det var der ingen interesse for
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2002 - 21:30 #4
Avatar billede Jman Praktikant
04. februar 2002 - 21:31 #5
???