Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 22:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

regler

Som ny bruger er det MEGET svært at komme ind på denne side og så skulle finde reglerne. Nu VED jeg jo at linket til reglerne er http://www.eksperten.dk/regler.phtml men det ved nye brugere jo ikke - så hvad med at få lavet et link til reglerne?
Avatar billede resten Nybegynder
26. januar 2002 - 22:48 #1
Perfekt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 22:50 #2
Tak :)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
26. januar 2002 - 22:59 #3
takk *G*
Avatar billede frkolsen Nybegynder
27. januar 2002 - 00:31 #4
Tak, har lige ledt.
Avatar billede fcs Novice
27. januar 2002 - 09:43 #5
Jeg har tidligere foreslået at der kom et permanent link til reglerne ovre i venstre side under menuen "Funktioner", men hidtil uden held :-(
Avatar billede frkolsen Nybegynder
27. januar 2002 - 16:49 #6
Nå, det var nu ikke bare reglerne jeg ledte efter, men også en brugsanvisning. Kan alle acceptere / afvise svar, hvordan vælger man el kan man vælge hvilket svar man vil acceptere, er acceptere det samme som at tildele point? hvad betyder flagene? Osv osv Jeg har fået svarforslag i en kommentar kan kommentatoren så ikke få point for det?....Det er sikkert mere...
Avatar billede frkolsen Nybegynder
27. januar 2002 - 16:51 #7
Hvad sker der hvis jeg markerer her til venstre på E-mail, det samme som i min brugeropsætning på E-mail???
Avatar billede frkolsen Nybegynder
27. januar 2002 - 16:51 #8
Eller hvis jeg kaldet det her spørgsmål for et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 20:40 #9
Kan alle acceptere / afvise svar: NEJ - kun den der opretter spørgsmålet acceptere/afvise

hvordan vælger man el kan man vælge hvilket svar man vil acceptere: du markerer den el. de der har lavet et svar du kan bruge.

er acceptere det samme som at tildele point: ja :)

hvad betyder flagene?: grønt: der er ikke lavet svar eller der er kun kommenteret - gult: der er lavet et svar. - blåt: svar er accepteret og spørgsmålet er lukket.

kommentarer kan ikke accepteres - kun svar. du skal i sådan et tilfælde bare bede den pågældende person om at lave et svar.

e-mail er markeret som standard - fjerner du markeringen vil du ikke få e-mail når der er nyt i spørgsmålet.

Hvis der er mere så spørg endelig - eller kig her:
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 20:43 #10
tjah... det link kunne jeg ikke finde...
Men spørg du bare :)