Avatar billede Lasse Novice
25. januar 2002 - 17:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Den nye eksperten

Er der nogen maade hvorpaa man selv kan lave sin startside - a la en portal. Jeg stiller tit spg. i C++ og asp.net, men disse fremkommer ikke som links den foerste gang jeg hopper ind paa eksperten. Jeg skal derfor foerst hoppe ind under Programmering, og derefter ind under det respektive sprog.

Hvis dette ikke er muligt, har eksperten fordoblet tiden hvorpaa man hurtigt kommer frem til det man vil... ikke lige noget man kan raabe hurra for!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. januar 2002 - 17:46 #1
sæt evt. dette som din startside:

http://www.eksperten.dk/kat/1/
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. januar 2002 - 17:48 #2
Avatar billede Lasse Novice
25. januar 2002 - 18:12 #3
Det er ikke meningen at jeg skal lave min egen portal for at hoppe til eksperten... det virker ikke logisk metal_hansen
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. januar 2002 - 18:14 #4
Jeg kan vænne mig til det meste nye der er sket på Eksperten. Men jeg fatter simpelthen ikke hvorfor de skal gøre det så svært, med de kategorier. Det er jo ikke forid de skal bruge pladsen på forsiden til noget andet.
Avatar billede Lasse Novice
25. januar 2002 - 18:20 #5
hoert tommyf...

ellers er resten af eksperten virkelig en dyd(det jeg har set af den)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. januar 2002 - 18:59 #6
jamen jeg gir jer begge ret...
jeg synes også der er mange ting, hvor de skulle ha beholdt det gamle! og de ku også godt ha gjort lidt ud af layoutet... den blå farve dér blir man sgu træt af i længden! etc....

men hulk - at du afviser mit svar, så jeg går glip af pointET(!) - DET klarer jeg ikke!!! ;0))
Avatar billede Lasse Novice
25. januar 2002 - 22:12 #7
du maa da gerne faa pointet.... eller hvis der er flere der svarer, kan i jo dele det ;-)
Avatar billede nih Novice
26. januar 2002 - 01:39 #8
Jeg synes det er smart at man kan overskue flere spørgsmål inden for samme område.

Metal_hansen (jernmanden) må gerne få alle pts.

Niels
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. januar 2002 - 12:14 #9
"jernmanden" I like the sound of that! *LOL*