Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. januar 2002 - 14:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Avis

Hejsa Experten og primært Admin

Ville det ikke være muligt at lave et lille program man kunne have liggende oppe i toppen af skærmen hvor de nyeste Sp fra experten køre hen over som en form for lysavis

Det syntes jeg da ville være smart.

Selvfølgelig frivilligt om man ville have det, Men jeg ville i vertfald Download det og instalere det

MC
Avatar billede zupastar Nybegynder
25. januar 2002 - 15:03 #1
uenig
Avatar billede Noone Nybegynder
25. januar 2002 - 15:05 #2
Der er sikkert en del der ville ønske et sådan program, men der er nok lige så mange der ikke vil.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. januar 2002 - 15:05 #3
Hmmm derfor kunne man jo gøre det frivilligt

MC
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 15:05 #4
Ideen er ikke tosset, personligt ville jeg ikke bruge en sådan lysavis, men er da sikker på at andre ville.

Meeeeen..... jeg tror (og håber) at hvis admin syns det er en god ide, så bliver det noget de prioriterer langt ned på listen over gøremål, da der lige pt. er mange andre ting der er vigtigere at få rettet til på siden :)
Avatar billede admin Novice
25. januar 2002 - 15:06 #5
jo, en tanke var at alle boxe kan åbnes selvstændigt. og når de åbnes selvstændigt i eget vindue, vil der være en refresh mulighed.

med tiden skal man selv kunne definere hvad disse boxe skal indeholde og hvilke man ønsker at se.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
25. januar 2002 - 15:06 #6
Chanoa>> Det er nok osse derfor han skriver at det er frivilligt!

/JB
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 15:07 #7
admin : det lyder cool :) *glæder mig*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. januar 2002 - 15:09 #8
Hvem siger egentlig jeg er en HAN

det er jeg men kunne jo reelt være kvinde *GGG*

MC
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 15:14 #9
lucifer er pr definition en mand :) (ihvertfald i mit hoved)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. januar 2002 - 15:22 #10
Main Entry: Lu·ci·fer
Pronunciation: 'lü-s&-f&r
Function: noun
Etymology: Middle English, the morning star, a fallen rebel archangel, the Devil, from Old English, from Latin, the morning star, from lucifer light-bearing, from luc-, lux light + -fer -ferous -- more at LIGHT
Date: before 12th century
1 -- used as a name of the devil
2 : the planet Venus when appearing as the morning star
3 not capitalized : a friction match having as active substances antimony sulfide and potassium chlorate
- Lu·ci·fe·ri·an  /"lü-s&-'fir-E-&n/ adjective
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. januar 2002 - 15:23 #11
man siger jo om  the devil:
he was a devil who would stop at nothing to get what he wanted
og the devil er vel et synonym for lucifer eller vise-versa
ergo må lucifer være en mand :)
daaadmn jeg føler mig hyperaktiv
Avatar billede morpheus Nybegynder
25. januar 2002 - 16:08 #12
Er der nogen der gider smide dex_dexter i en spand isvand, hmm ??? :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. januar 2002 - 18:02 #13
:)
måske skulle jeg ikke havde drukket alt den cola.......