Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 19:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

foto

hejsa når jeg går på nettet,er der nogen steder hvor jeg ikke kan se billeder der skulle være der,men jeg kan se rammen og det lille mærke der sidder oppe i venstre højne.jeg har prøvt alt jeg håber i kan hjælpe

slage
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:00 #1
læg et link

der er sikkert en fejl på siden...altså ikke noget du kan gøre noget ved.
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:00 #2
altså der linkes til en billedfil som ikke eksisterer
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:01 #3
det er ikke alt jeg ikke kan se men det er på nogen sidder
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:02 #4
jepper
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:03 #5
hvad kan man gør ved de links der mangler foto
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:04 #6
hvorfor afviser du?

der er fejl i sidernes kode...

ellers må du jo give et eksempel/link hvis jeg skal have mulighed for at bevise det 100%
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:06 #7
ok, hvis ikke det er din side kan du ikke gøre noget... med mindre du vil informere webmaster om det.
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:06 #8
jeg har selv en hjemmesidde og der kan jeg heller ikke se de foto til mine links
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:07 #9
ok gå ind på solsex.dk der er et links der ikke virker på min puter
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:10 #10
på forsiden?
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:10 #11
har du været der inde
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:12 #12
ja, men jeg har egentlig kun et billede der er helt hvidt...ingen mærke i venstre hjørne med det røde kryds
Avatar billede slage1 Nybegynder
23. januar 2002 - 20:16 #13
det er nede i bunden deres chat link jeg kan ikke se noget men jeg har ossse lige fået ny windows,jeg skiftet fra xp til 2000 det skulle jeg aldrig ha gjort men jeg accepter dig takker hygge
Avatar billede summer Mester
23. januar 2002 - 21:22 #14
hejsa slage1, jeg kan se du er ret ny her på Eksperten. Det er en dårlig ide, at acc. et svar du ikke kan bruge til noget. Jeg har lige tjekket linket. Der er ingen fejl i billeder, så enten har webstedet lige ordnet linket, eller også har du (og riversen) et problem i dit system.