22. januar 2002 - 17:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design og muligheder

Jeg har følgende ønsker:

At antallet af svar/kommentar på et spørgsmål bliver taget med på spørgsmålsoversigterne igen. Hvis der allerede er 17 svar/kommentar på et spørgsmål, så er løsningen nok igang... så blander jeg mig kun, hvis jeg har god tid. Det vil være dejligt.

Mulighed for stardard at vælge ALTID at se ALLE svar/kommentar, dog er 50 stk. oftest nok.

Tidligere kunne vi selv indstille på  bredden af svar-/kommentar kolonnen - ville være rart med min skærmstørrelse, så jeg kan have svar/kommentar i samme skærmbillede :-)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 18:03 #1
Du kan godt indstille bredde under indstilliger. :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 18:04 #2
Tryk på konto/generelle indstillinger.
Avatar billede kapla Nybegynder
22. januar 2002 - 18:05 #3
Nej, man kan indstille højde, ikke bredde.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 18:08 #4
Hvad kalder i så det her : En Dropdown + teksten : "Højden i antal tegn, for indtastningsfeltet på spørgsmåls siderne"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 18:08 #5
GAh læste lige forkert :(
22. januar 2002 - 18:09 #6
hvordan kan man iøvrigt have xxxxx,55 point ?

Link point virker pt. ikke.

Oversigten over alle grupper - den ku jeg godt blive meget træt af... øv.

Hastigheden virker umiddelbart bedre :-))))))))))))) Takker
Avatar billede lokum Nybegynder
24. januar 2002 - 10:10 #7
Enig i dit spm!
29. oktober 2002 - 00:17 #8
Luk