Avatar billede himmi Nybegynder
15. januar 2002 - 21:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er der så mange fejl..!

der er 30 point til den der kan give mig en forklaring..!

www.frederikbb.dk/himmi
Avatar billede himmi Nybegynder
15. januar 2002 - 21:39 #1
sorry der er kun 5..!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. januar 2002 - 21:42 #2
og fejlene er???
Avatar billede resten Nybegynder
15. januar 2002 - 21:42 #3
Hmm hva er pointen
Avatar billede 24u Juniormester
16. januar 2002 - 00:23 #4
hmm.. der er vel ikke nogen fejl
jeg laver lige svar ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. januar 2002 - 00:27 #5
24u> svar på hvad???
Avatar billede tzr Nybegynder
16. januar 2002 - 00:28 #6
der er masser af fejl i WinXP, bla er det en skod memory manager der finder det nødvendigt at lukke hele computeren og ikke bare den process der fucker op ... eller også er det bare mig der er dum, nok lidt af hvert :)
men jeg synes måske du skulle præcisere spørgsmålet lidt ?
og min umiddelbare grund ville være at Microsoft er et stort firma det kører sin rygrad rundt om penge og derfor ikke kan se nogen skade i at lægge et produkt med \'et par småfejl\' på markedet :)

/Kenneth
PS. Ha en go dag :)
Avatar billede 24u Juniormester
16. januar 2002 - 00:30 #7
ztyxx > Tja jeg ved det heller ikke, men derfor kunne man da godt lave et svar ;o). han beskriver jo ikke lige hvad fejlen er eller om det overhovdet er her han skal poste sit spg.
Hvis man laver et mærkligt spg, kan man da godt lavet et mærkeligt svar!
Avatar billede 24u Juniormester
16. januar 2002 - 00:34 #8
Men hvis jeg skal tolke den som tzr, ville jeg mene at der nok er masser af fejl i xp, men det kommer helt an på maskinen det kører på!! min har kørt uden probz overhovdet, ude at fucke op! Med mindre jeg virkelig præsser citronen meget, bliver den lidt langsom, men ellers intet.
Meget bygger også lidt på om man har de rette drivere til systemet... jeg har allerede set mange som har problemer med grafikkortet..
Avatar billede tzr Nybegynder
16. januar 2002 - 03:00 #9
24u << tja, det har du nok ret i :) jeg er bare ved at blive lidt træt af den \"blue screen of death\" :)
Avatar billede himmi Nybegynder
16. januar 2002 - 10:39 #10
jeg giver 24u pointene Tak for debatten..!