Avatar billede lokum Nybegynder
13. januar 2002 - 13:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Profilproblem

Når jeg logger ind på min profil - så ender jeg på en ganske blank (hvid) indholdsløs side, hver gang! Sådan har været i et halvt år nu, og eksperten har tilsyneladende ikke nogen form for support - er den profil så bare lost eller hvad?

(Ja, den omtalte profil er jo altså ikke denne, som jeg efterfølgende har oprettet istedet.)

lokum
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 13:43 #1
Du er nok blevet slettet af en eller anden grund.
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2002 - 13:48 #2
Har du prøvet at skrive dit nick som her:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=lokum
altså i stedet for \"lokum\" så skriv \"wc\"... eller hvad du nu brugte før :)
Avatar billede lokum Nybegynder
13. januar 2002 - 14:02 #3
zhark -->> ja, det virker jo fint. Profilen eksisterer stadig, login virker jo også fint - jeg ender bare ikke på ekspertens forside, men på en HELT blank side.
Avatar billede lokum Nybegynder
13. januar 2002 - 14:08 #4
Den blanke side bliver iøvrigt kaldt med:
http://www.eksperten.dk/logind.phtml
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2002 - 14:14 #5
Jeg mener du må bruge forkert pasword, kan ikke lige finde det, men mener da man kan spørge eksperten om ens \"glemte\" pasword - FORUDSAT MAN HAR SAMME MAIL ADR. SOM DA DET NICK BLEV OPRETTET.
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2002 - 14:28 #6
Jeg mistænker dig ikke for forsøg på snyd, men du har jo åbenbart oprettet ny nu - og 2 brugere på samme mail, den går (vist) ikke.
Du burde have spurgt INDEN du oprettede ny, den er sikkert lost nu.
Avatar billede lokum Nybegynder
13. januar 2002 - 23:07 #7
Tja. Så let er det nu ikke. Mit password virker jo tilsyneladende da den ikke siger \"forkert password\" - mit password har jeg iøvrigt heller ikke glemt, idet jeg (som mange andre) bruger det samme som alle andre steder...

Mht. e-mail adresse, så er det ikke den samme jeg har brugt til min nye profil. Ellers et godt bud. (o;
Avatar billede lokum Nybegynder
13. januar 2002 - 23:12 #8
Med andre ord: Min omtalte profil har tilsyneladende ikke et problem som jeg kan løse, kun en system-administrator.
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2002 - 23:13 #9
Nå - OK, jeg har da før set spm. om samme problem, men aldrig set (hørt) nogen løsning, vist kun esperten der evt. kan forklare det.
Mvh. zark
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2002 - 23:18 #10
Jeg vil ikke påstå din profil ikke har et problem!? ALLE \"profiler\" kan findes under deres nick, men - selv om de er SLETTET FOR SNYD - altså ingen indikering af noget om dig! Men så står de der altså bare, spørg ikke mig hvorfor.
Avatar billede lokum Nybegynder
14. januar 2002 - 01:15 #11
Okay... Jeg tror bare ikke den kan være blevet slettet for snyd (da jeg ikke snyder). Men hvis den nu er blevet slettet, hvorfor får jeg så ikke fejlmeddelelse som \"profil eksisterer ikke\", \"brugernavn/password eksisterer ikke\", \"profil slettet\" el.lign. ???

Ja, du ved det jo heller ikke zhark... Men tak for snakken! (o;

Forslag til eksperten:
Drop den e-mail adresse som I har, når man nu kun alligevel får en mail-robots svar!!!
Avatar billede lokum Nybegynder
15. januar 2002 - 22:49 #12
Shag it!