Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside driller!

Prøv lige at se www.cyrix.dk (Der er en scrollbar i midten ca. Den er \"ligger kun ordentligt\" hvis man sætte opløsningen i 1280x1024 da det er der jeg har lavet det. Men hvis man så sætteropløsningen op eller ned, så flytter den sig. Nogen der kan hjælpe mig!

takker!

Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2002 - 13:58 #1
Det kan du umiddelbart ikke. En sådan scroller fungerer på den måde, at den udregner positionen ud fra afstand til venstre kant, samt toppen.

En måde at løse dette på, er ved enten at lave midten (der hvor scrolleren er) i en frame, eller lave hele siden i et popupvindue, således at vinduet aldrig vil ændre størrelse.

Forstår du hvad jeg mener ?
Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2002 - 13:59 #2
Men LOL må jeg spørge, toppen (i venstre side) skal det ligne et rectum eller hvad?
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 14:00 #3
yup! forstår jeg godt...

Kunne da godt være at man skulle lave det i et popup vindue i stedet så... kan ikke lige få det til at virke med den ramme der nemlig...
Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2002 - 14:01 #4
oki doki...se fx en side jeg lavede: www.warhammer.dk/tg der har jeg også brugt sådan en scroller og valgte så at løse det via popup, da jeg ikke gider frames. :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 14:10 #5
Hehe griner med den bold der! :o)
Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2002 - 14:12 #6
hehe
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 15:16 #7
du har ikke en kode til det popup vel?
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 15:22 #8
har selv fundet et!