Avatar billede gunzales Nybegynder
10. januar 2002 - 10:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe tekst til egne funktioner...

Er der nogen der ved hvordan man tilføjer hjælpe tekst til en funktion man selv har lavet og bruger ude i excel arket....
Det handler om at man kan gi\' en kort beskrivelse af de parametre man bruger i sin funktion.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede rvm Nybegynder
10. januar 2002 - 10:45 #1
Skift teil det modulark, hvor funktionen er placeret
Vælg Vis,Objektoversigt (F2)
Fin funktionen i oversigten
Tryk på højremussetast - vælg egenskaber
Skriv teksten
Avatar billede rvm Nybegynder
10. januar 2002 - 10:45 #2
Stavefejlene er trykfejl - håber du forstår det alligevel *S*
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. januar 2002 - 10:46 #3
Sure, sæt markøren i den celle der indeholder din formel, klik på Vis, Kommentarer og tilføj din egen kommentar. Hvis du ikke vil have vist kommentaren hele tiden, kan du klikke på Vis, Kommentarer, så vises kommentaren kun når du kører musen over kommentaren
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. januar 2002 - 10:46 #4
Sorry, der var vist noget jeg havde misforstået. ;(
Avatar billede bak Forsker
10. januar 2002 - 10:52 #5
Det kan man ikke!! (umiddelbart, for der findes en laaang løsning på problemet, med DLL-kald osv.)
Avatar billede rvm Nybegynder
10. januar 2002 - 10:56 #6
-> Bak: Prøv lige mit svar - det virker...
Avatar billede bak Forsker
10. januar 2002 - 11:09 #7
Har lige prøvet. Sorry Richardt, det virker jo helt perfekt.
Har du så også en ide til hvordan man får sat tekst til parameterne??
Avatar billede gunzales Nybegynder
10. januar 2002 - 11:13 #8
Når jeg skriver en tekst i description husker den det ikke????
Det jeg også gerne ville var, at skrive en hjælp til parametre i stil med hjælpen til eks Hvis formlen når man benytter formlen i excel.
Avatar billede rvm Nybegynder
10. januar 2002 - 11:13 #9
Man kan desværre ikke sætte hjælpetekst til parameterne :-(
Avatar billede gunzales Nybegynder
10. januar 2002 - 11:17 #10
Ok, det er der jo ikke noget at gøre ved, du få pointene som tak for forsøget!!!

Fortsat go\' dag!